Toon posts:

Nikon D70 met 18-70 Lens

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze camara sinds gisteren en ben er niet tevreden mee, want de foto's die ik gemaakt heb zijn niet scherp.
Waar kan dat aan liggen, ik heb de camara goed stil gehouden tijdens het fotograferen. Wie kan mij wat adviseren

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wel autofocus aanstaan? ;)

Verwijderd

Ik adviseer verkoop hem aan mij ;) voor een vrienden prijsje ;)

Tip: verdiep je eens meer in je cam er zitten opties in zoals verscherpen e.d. en meestal kan je je DSLR pics wel door de USm van PS halen.

Ik zou zeggen laat eens wat zien?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 12:25 ]

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:32
Sorry, maar een dergelijke topicstart raakt kant noch wal natuurlijk. Als je zo'n camera aanschaft mag er toch wel verondersteld worden dat je iig wel wát afweet van fotografie dus doe eens uitleggen wat je nu precies doet, hoe je 'm ingesteld hebt etc. (en natuurlijk een voorbeeld pic). Want zonder verdere info is dit gewoon een über kansloze topicstart.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
vind het sowieso al raar dat mensen 1300 euro uitgeven voor een camera en dan nog nieteens zelf kunnen uitzoeken waarom dat ding onscherpe pics maakt.

had dan een simpele point&shoot gekocht voor 1/4 van de prijs

• GdeKeijzer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2025

GdeKeijzer

Asjemenou?

Gisteravond om 22:11 m'n D70 met 18-70 uitgepakt (zwagertje kwam hem langsbrengen). Met restantje wat in de accu zat een 10-tal foto's gemaakt...

Tering ... wat scherp...

En idd... als je 1300 euri uitgeeft mag ik er vanuit gaan dat je ook de camera al eens hebt geprobeerd, vergeleken of veel over gelezen hebt.
En basisbegrippen en beginselen van fotografie... en RTFM natuurlijk... je koopt geen klik-klak-klaar...

my-2-cents

Niet omdat het moet, maar omdat het kan....

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-02 17:34

Pelle

🚴‍♂️

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.