[VBA/Word] Kolommen en samenvoegen in sjabloon

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik heb een sjabloon die per persoon een rij maakt met gegevens. Na het samenvoegen wordt elke rij op een nieuwe pagina gezet. Deze rijen moeten gewoon onder elkaar staan.

Na het samenvoegen komt er te staan sectie-einde volgende pagina, als ik het weergeven/verbergen icoon aanklik. Hoe kan ik dit nu weg krijgen in het sjabloon. Daar staat dit gegeven namelijk niet.

I'll be back

• herminator
  • Niet online
[kleine kick]
Heeft iemand hier een oplossing voor want ik krijg het niet voor elkaar om dit op te lossen.

I'll be back

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Word voegt bij het samenvoegen iedere keer als als het einde van het hoofddocument bereikt wordt een sectieeinde in. De oplossing komt neer op het vullen van de hele bladzijde met repeterende velden, gescheiden door {next record}. Pak maar eens de wizard samenvoegen en kies eens 'catalogus' of 'etikketten' als hoofddocument type.

[ Voor 12% gewijzigd door Lustucru op 04-08-2004 12:08 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

verkeerd knopje en niet opletten

[ Voor 90% gewijzigd door Lustucru op 04-08-2004 12:09 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• herminator
  • Niet online
Ik heb via het icoon ïnstellingen van hoofddocument op "adreslijst" gezet en nu werkt het weer goed.

I'll be back