I reject your reality and substitute my own!
er loopt een 10mm kabel van de versterker naar de carroserie, is er dan iets wat ik nog vergeten heb ???
misschien kun je gebruik maken van een filtertje of eens kijken hoe het staat met het standaard onstorings gedeelte van je auto? (bij de dynamo en eventueel ergend rond het onstekings gedeelte)
Moses
Misschien in de contactpunten van die kabel. Het probleem zoals door jou omschreven klinkt iig ontegenzeggelijk als een gebrek aan massa. Of je wat vergeten bent durf ik niet te zeggen, kan ook aan de gebruikte spullen liggen.
Verwijderd
ja waarschijnlijk ligt je voeding langs je signaal kabel....
je kan het best de signaal kabel aan de ene kant van de auto leggen en de voeding aan de andere kant.....
je kan het best de signaal kabel aan de ene kant van de auto leggen en de voeding aan de andere kant.....
Dat hebben we nu ook gedaan, vorige keer was lagen die kabels wel naast elkaar.. de stroom van de versterker ligt wel regelrecht op de accu ? zit er na de accu dan nog een plek waar hij eerst lang een onstorings filter loopt?
Verwijderd
Dat is een massa probleem oftewel dynamoruis, probeer eens een ander goed kaal geschuurd massa punt en als dat niet hebt moet je eens proberen om de radio op het zelfde massa punt te zetten als de versterker. Ga iig niet met filtertjes en die rommel zitten prutsen want daarmee haal je de ruis wel weg maar verhelp je het feitelijke probleem niet.
Ontstoringsfilter er tussen zetten. Vrijwel zeker weten dat dat het oplost
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Verwijderd
Idd, heb ik ook gehad. Gewoon een ontstoorder kopen bij de galfords of welke winkel dan ook.The_Eagle schreef op 28 juli 2004 @ 11:51:
Ontstoringsfilter er tussen zetten. Vrijwel zeker weten dat dat het oplost
Is niet duur en lost het probleem (als het goed is) gewoon makkelijk op.
Pagina: 1