Ik ontwerp een programma die samenwerkt met access. Het programma bevat een deel boekhouding en kan gebruikt worden in een winkel waar kleren worden ingescand enz... Zoals je weet zal een punt in Access 2000 als komma geschreven worden. Wanneer je dan bijvoorbeeld in de winkel een getal intikt met uw numeriek klavier dan zal er een punt getikt worden dan een komma vb:
VB6 = 21.03
Wanneer je dan met getallen van access laat samenwerken met getallen van VB6 zal dit een probleem op leveren. Ik had gedacht om de wijzigingen aan te brengen in landinstellingen waar je het decimaalteken kan aanpassen. Maar deze staat blijkbaar al correct. Dus wanneer je het numeriek klavier gebruikt dan krijgt je een punt in te plaats van een komma, dit zal problemen opleveren wanneer je berekeningen doet met Access.
Weet iemand hoe je dit punt kunt omzetten in een komma in vb6?
VB6 = 21.03
Wanneer je dan met getallen van access laat samenwerken met getallen van VB6 zal dit een probleem op leveren. Ik had gedacht om de wijzigingen aan te brengen in landinstellingen waar je het decimaalteken kan aanpassen. Maar deze staat blijkbaar al correct. Dus wanneer je het numeriek klavier gebruikt dan krijgt je een punt in te plaats van een komma, dit zal problemen opleveren wanneer je berekeningen doet met Access.
Weet iemand hoe je dit punt kunt omzetten in een komma in vb6?