Beste DPC'ers, zoals iedereen kan zien stampen wij in rap tempo alle andere RC5 teams heel hard de grond in
. Echter om het moreel van de andere teams nou echt helemaal te breken... Zou het dan misschien een idee zijn om als we overall 1ste staan een gedeelte van onze RC5'ers te laten switchen naar OGR?? Om ook daar de andere teams te crushen...>:)??? Lijkt mij in ieder geval wel wat... jullie reactie graag en heeft iemand een idee hoe dit aan te pakken????
Tuurlijk.. als we met RC5 de eerste plaats bereikt hebben en ook vast kunnen houden moeten we gaan proberen om ook met OGR op 1 te komen.
Is naar mijn id iets wat iedereen voor zichzelf moet beslissen. 
* s3n blijft bij rc5
dpc moet op #1 komen en blijven
* s3n blijft bij rc5
dpc moet op #1 komen en blijven
dat idee is allang bekend, en zal ook worden toegepast zosnel we op #1 komen in RC5
de DPC-crew zal (denk ik..) wel iets bedenken dat we niet massaal op OGR overstappen zodat we RC5 weer verliezen..
de DPC-crew zal (denk ik..) wel iets bedenken dat we niet massaal op OGR overstappen zodat we RC5 weer verliezen..
Met de beste wil van de wereld ga ik geen enkele wijziging aanbrengen in het graasgedrag van mijn kudde, alleen maar om andere teams te 'plagen'. Grootheidswaanzin dreigt, daar kun je beter nuchter tegenover staan.
Wel zal ieder voor zich na de #1 notering waarschijnlijk prioriteiten herindelen, want in het OGR-vlak is het mogelijk om vaak in de daily top-30 te komen. Ik denk dat mijn kudde dan wel naar OGR gaat.
Wel zal ieder voor zich na de #1 notering waarschijnlijk prioriteiten herindelen, want in het OGR-vlak is het mogelijk om vaak in de daily top-30 te komen. Ik denk dat mijn kudde dan wel naar OGR gaat.
Verwijderd
s3n zei het helemaal!
dat moet iedereen voor zichzelf beslissen.
en idd moeten we opletten voor grootheidswaanzin.
X11 heb besloten om elke 2e nieuwe computer die ik assimileer OGR te laten doen. Op die manier groeit RC5 nog wel, maar OGR ook!
dat moet iedereen voor zichzelf beslissen.
en idd moeten we opletten voor grootheidswaanzin.
X11 heb besloten om elke 2e nieuwe computer die ik assimileer OGR te laten doen. Op die manier groeit RC5 nog wel, maar OGR ook!
Tuurlijk moet iedereen het voor zich weten, ben ik helemaal met jullie eens
. Lijkt me alleen leuk om OGR op die manier wat meer uit het slop te trekken, ieders eigen keuze natuurlijk..*D
'k hep pas gelede een kwart van mijn kudde op OGR gezet. Verbluffende resultaten.
Dagelijks in de top 25.
* Peeetor zegt: Laten we allemaal een aantal werkplekken op OGR gooien. dan lopen we tenminste in op de leiders /. en TA (ook bij OGR)
Dagelijks in de top 25.
* Peeetor zegt: Laten we allemaal een aantal werkplekken op OGR gooien. dan lopen we tenminste in op de leiders /. en TA (ook bij OGR)
"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.
Verwijderd
K6-machines zijn daar veel beter in 
dat zou nog wel een goed keus zijn; om iedereen zijn K6-machines OGR te laten doen.
Als je even kijkt naar hoe kort DPC-OGR bestaat, dan zijn we natuurlijk fantastisch bezig
dat zou nog wel een goed keus zijn; om iedereen zijn K6-machines OGR te laten doen.
Als je even kijkt naar hoe kort DPC-OGR bestaat, dan zijn we natuurlijk fantastisch bezig
Pagina: 1