Ik heb net mijn nieuwe Radeon 9700pro binnen (2e hands gekocht voor €125). Maar ik krijg hem nog niet aan de praat. Ik heb een verse WinXP installatie gedaan. Dan zet ik de drivers voor mijn Asus A7N8X erop (NForce v4.27) voor de netwerkkaart ed. En na een reboot installeer ik de catalyst drivers (v4.7). Maar zodra ik dan opnieuw opstart gaat mijn monitor op zwart.
Ik hoorde van iemand dat er een conflict ontstaat tussen de gart driver van de NForce drivers en de gart driver van de catalyst. Ik heb daarom een reinstall van WinXP gedaan en toen niet de gart driver van de NForce drivers geinstalleerd. Zelfde probleem. Ik ben toch wel benieuwd welke combinatie van drivers wel werkt.
Specs:
Hercules Radeon 9700pro
Asus A7N8X
Catalyst 4.7
NForce 4.27
WinXP professional
Ik hoorde van iemand dat er een conflict ontstaat tussen de gart driver van de NForce drivers en de gart driver van de catalyst. Ik heb daarom een reinstall van WinXP gedaan en toen niet de gart driver van de NForce drivers geinstalleerd. Zelfde probleem. Ik ben toch wel benieuwd welke combinatie van drivers wel werkt.
Specs:
Hercules Radeon 9700pro
Asus A7N8X
Catalyst 4.7
NForce 4.27
WinXP professional