Hoi, ik heb een script dat html kan mailen:
En voor zover doet ie het ook perfect... Alleen als ik php mee wil versturen gaat het fout, bijvoorbeeld een <? echo 'hoi'; ?> verstuurd hij niet, dan krijg je wel een mailtje .. maar die is blanco. Als ik dit wil versturen krijg ik zelfs een error :
Kortom, hoe kan ik dit verhelpen? Ook leek het me een optie om de hele html code die de pagina krijgt als hij geladen wordt (dus dat er geen php meer in zit) te versturen, alleen weet ik nog hoe..
als je iets weet, het is welkom
Frank
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <?php $to = "xxx@xxx.xxx"; $from = "xxx@xxx.xxx"; $subject = "test"; $message = <<<EOF <html> test </html> EOF; $headers = "From: $from\r\n"; $headers .= "Content-type: text/html\r\n"; $success = mail($to, $subject, $message, $headers); if ($success) echo "The email to $to from $from was successfully sent"; else echo "An error occurred when sending the email to $to from $from"; ?> |
En voor zover doet ie het ook perfect... Alleen als ik php mee wil versturen gaat het fout, bijvoorbeeld een <? echo 'hoi'; ?> verstuurd hij niet, dan krijg je wel een mailtje .. maar die is blanco. Als ik dit wil versturen krijg ik zelfs een error :
code:
1
| echo $_POST["test"]; |
Kortom, hoe kan ik dit verhelpen? Ook leek het me een optie om de hele html code die de pagina krijgt als hij geladen wordt (dus dat er geen php meer in zit) te versturen, alleen weet ik nog hoe..
als je iets weet, het is welkom
Frank