Een beter internet begint bij jezelf...
62 graden... damn.... mijn 9800 Pro ( R360 ) was zo crashy/onstabiel en heet dat zelfs op 9800NP snelheden hij nooit zo laag kwam!
There is no place like ::1
Verwijderd
Waar zie jij een temp in atitool?
EDIT: Lama ik was te snel, ik zie in de logs als dat mijn R350 geen tempchip heeft. Ik heb zonder overclock ook al problemen met de temp. (Heatsink wordt zo heet dat ik hem nog amper een seconde kan aanraken) Videokaart warmt de hele case op van 30 naar 40 graden bij het gamen. Dit heeft natuurlijk helemaal niks te maken met jou vraag.
EDIT: Lama ik was te snel, ik zie in de logs als dat mijn R350 geen tempchip heeft. Ik heb zonder overclock ook al problemen met de temp. (Heatsink wordt zo heet dat ik hem nog amper een seconde kan aanraken) Videokaart warmt de hele case op van 30 naar 40 graden bij het gamen. Dit heeft natuurlijk helemaal niks te maken met jou vraag.
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 02:34 ]
62*C moet kunnen hoor. Zoalng je geen stipjes of rare vlakjes in beeld krijgt, is je kaart niet te heet.
Mijn eerste asus 9800xt werd zo'n 72 graden (55idle)..
dus je hoeft je nog nergens druk om te maken zolang het nog goed loopt...
dus je hoeft je nog nergens druk om te maken zolang het nog goed loopt...
bij een originele sapphire9800XT zag ik dat de temperatuur 66 graden was hoor, en dat in idle mode.
en als je het topic heb gevolgd van 9800pro -> 9800xt dan zou je moeten weten dat het wel een normale temperatuur is.
en als je het topic heb gevolgd van 9800pro -> 9800xt dan zou je moeten weten dat het wel een normale temperatuur is.
Ik heb helemaal nergens last van, alles draait prima, maar was gewoon benieuwd of het normaal was.
En ik heb niet hele 9800pro -> xt gevolgd, maar zal dat even snel doorbladeren.
Vanmorgen na frisse start staat hij nu op 50 graden. (idle natuurlijk)
ik vind jouw temperaturen juist goedw3news schreef op 28 juli 2004 @ 05:38:
Ik heb helemaal nergens last van, alles draait prima, maar was gewoon benieuwd of het normaal was.
bij mij is het idle 66 en stressed iets van 75 of 76
en ik heb een zalman hp80C met 8cm coolermaster led fan ertegen aan.
GeCube bios werkt perfect op mijn sapphire, zal een bios van b..v. asus ook willen?
Van GeCube is alleen temp van core, en snelheid van core, en bij asus tools kun je veel meer zien.
Of weet iemand een ander tooltje om temps, voltages, ... te zien van je videokaart.
Van GeCube is alleen temp van core, en snelheid van core, en bij asus tools kun je veel meer zien.
Of weet iemand een ander tooltje om temps, voltages, ... te zien van je videokaart.
1 ding snap ik niet, heb overdrive nu, en atitool die temps laat zien, beide zelfde.
Ga ik in rivatuner kijken, krijg ik hele andere temps.
http://download.w3news.org/riva-9800xt.JPG
Wie moet ik nu geloven?
Ga ik in rivatuner kijken, krijg ik hele andere temps.
http://download.w3news.org/riva-9800xt.JPG
Wie moet ik nu geloven?
Pagina: 1