Toon posts:

Audig2 en headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde vandaag na een verse installatie me headset gaan gebruiken dus ik netjes de groene en het rose kabeltje aangesloten, gamevoice gestart, moet ik een hardwaren controle doorlopen. Nou daar begint de ellende ik krijg namelijk de volgende foutmelding: "Er is een foutmedling opgetreden (het zal eens niet 8)7 ) tijdens de installatie van Direct Play voice. Foutcode: 0x80004005"

Nou weet ik dat de headset het gewoon doet want die heb ik op me laptop getest en daar deed ie het gewoon prima. Ik heb gamevoice opnieuw geïnstalleerd mocht niet baten, ik heb me audigy opnieuw geïnstalleerd mocht niet baten, ik heb 10.000 settings veranderd mocht ook niet baten.
Dus ik ben zeg maar de wanhoop na bij.

Spec:
Asus p4c800 deluxe
Audigy 2
Sweex 360 us blaster headset
Winxp pro met sp1
nieuwste creative drivers
gamevoice versie 1.5 (nieuwste)
cipset driver 6.1.08 (rest van de nummers weet ik niet)

• Tco
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:29

Tco

Directx9b al geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Tco schreef op 28 juli 2004 @ 01:14:
Directx9b al geinstalleerd?
Geprobeerd met zowel direct x 9.0b en 9.0c in beide gevallen de zelfde melding.

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 23:35
Lijkt me een driver probleem en zoiets ligt niet aan je headset zoals jezelf al zegt. Probeer eens wat oudere drivers :?

Verwijderd

Ik had dit zelfde probleem ook.

Het probleem was, dat Dvpsetup.exe tijdens je hardware test 2x bij processen in het taakbeheer aanwezig was.

Ik heb het zo opgelost:

Ik ben de hardware test begonnen, met het taakbeheer ernaast geopend.
Vervolgens heb ik nadat het balkje bij de test vol was De bovenste Dvpsetup.exe afgesloten, en direct ging hij door en deed ie het.

Succes!!