Beste casemodders,
Mijn baas vroeg me nadat ik hem dit forum had laten zien. Of ik voor hem in de winkel niet een casemod kon maken. Natuurlijk had ik hier niet zon problemen mee
Hij had alleen twee dingen die hij liever niet had.
- Waterkoeling
- Rookinstallaties
- 100 knipperende ledjes.
Voor de rest mocht ik bestellen wat ik nodig had en er mee doen wat ik wou.
Ik heb al het één en ander uitgekozen. En besteld wat er inkomt. Mischien niet de vetste hardware maar daar moest ik het meedoen. Qua modding moet ik doen wat ik wil.
- Antec PlusView1000AMG
- Zalman CNPS 7000-CU
- Zalman ZM80D-HP
- Zalman ZMNB47-J
- ASUS P4S800
- Intel Pentium 4 2400MHZ 800 FSB
- Standaard 450 Watt voeding
- A-open DVD speler
- FDD
Nog even wat plaatjes.

Mijn ideen.
Ik wou de kast helemaal strippen en het frame zwart spuiten. Dit met de gedachte dat de computer allen overdag in de winkel staat te draaien en je dan de lichten niet goed zou zien in een lichte behuizing. De kleur wordt dan mat zwart.
Ik wil alle verlichting blauw maken (de kleur van het bedrijf)
Ik wil de standaart plexi eruit halen en er een andere in doen (eentje zonder gat).
Ik ga de voeding zwart spuiten en er een ledfan in zetten en misshien een raam.
Voor de rest weet ik dus nog niet wat ik ga doen. Daarom wil ik aan jullie even hulp vragen om mee te denken met dit project.
En omdat ik zeker weet dat jullie zat ideen hebben voor dit project noem ik deze kast toepaselijk.
HUREKA
Mijn baas vroeg me nadat ik hem dit forum had laten zien. Of ik voor hem in de winkel niet een casemod kon maken. Natuurlijk had ik hier niet zon problemen mee
- Waterkoeling
- Rookinstallaties
- 100 knipperende ledjes.
Voor de rest mocht ik bestellen wat ik nodig had en er mee doen wat ik wou.
Ik heb al het één en ander uitgekozen. En besteld wat er inkomt. Mischien niet de vetste hardware maar daar moest ik het meedoen. Qua modding moet ik doen wat ik wil.
- Antec PlusView1000AMG
- Zalman CNPS 7000-CU
- Zalman ZM80D-HP
- Zalman ZMNB47-J
- ASUS P4S800
- Intel Pentium 4 2400MHZ 800 FSB
- Standaard 450 Watt voeding
- A-open DVD speler
- FDD
Nog even wat plaatjes.

Mijn ideen.
Ik wou de kast helemaal strippen en het frame zwart spuiten. Dit met de gedachte dat de computer allen overdag in de winkel staat te draaien en je dan de lichten niet goed zou zien in een lichte behuizing. De kleur wordt dan mat zwart.
Ik wil alle verlichting blauw maken (de kleur van het bedrijf)
Ik wil de standaart plexi eruit halen en er een andere in doen (eentje zonder gat).
Ik ga de voeding zwart spuiten en er een ledfan in zetten en misshien een raam.
Voor de rest weet ik dus nog niet wat ik ga doen. Daarom wil ik aan jullie even hulp vragen om mee te denken met dit project.
En omdat ik zeker weet dat jullie zat ideen hebben voor dit project noem ik deze kast toepaselijk.
HUREKA
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 00:13 ]