Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[cip] Casemod voor de baas

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste casemodders,

Mijn baas vroeg me nadat ik hem dit forum had laten zien. Of ik voor hem in de winkel niet een casemod kon maken. Natuurlijk had ik hier niet zon problemen mee :) Hij had alleen twee dingen die hij liever niet had.

- Waterkoeling
- Rookinstallaties
- 100 knipperende ledjes.

Voor de rest mocht ik bestellen wat ik nodig had en er mee doen wat ik wou.

Ik heb al het één en ander uitgekozen. En besteld wat er inkomt. Mischien niet de vetste hardware maar daar moest ik het meedoen. Qua modding moet ik doen wat ik wil.

- Antec PlusView1000AMG
- Zalman CNPS 7000-CU
- Zalman ZM80D-HP
- Zalman ZMNB47-J
- ASUS P4S800
- Intel Pentium 4 2400MHZ 800 FSB
- Standaard 450 Watt voeding
- A-open DVD speler
- FDD

Nog even wat plaatjes.

Afbeeldingslocatie: http://www.antec.com/images/400/PLUSVIEW1000AMG1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.zalmanusa.com/upload/product/7000a_cu_f_p.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.zalmanusa.com/upload/product/zm80d_hp_a_p.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.zalmanusa.com/upload/product/zm_nb47j_c_p.jpg

Mijn ideen.

Ik wou de kast helemaal strippen en het frame zwart spuiten. Dit met de gedachte dat de computer allen overdag in de winkel staat te draaien en je dan de lichten niet goed zou zien in een lichte behuizing. De kleur wordt dan mat zwart.

Ik wil alle verlichting blauw maken (de kleur van het bedrijf)

Ik wil de standaart plexi eruit halen en er een andere in doen (eentje zonder gat).

Ik ga de voeding zwart spuiten en er een ledfan in zetten en misshien een raam.

Voor de rest weet ik dus nog niet wat ik ga doen. Daarom wil ik aan jullie even hulp vragen om mee te denken met dit project.

En omdat ik zeker weet dat jullie zat ideen hebben voor dit project noem ik deze kast toepaselijk.

HUREKA

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 00:13 ]

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Leuk, geef mijn zo'n baas.. resize je pics even :)

Wat bedoel je eigenlijk met Rookinstallaties?

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:20

OcGuru

Giulietta Qv

Je post alleen de fabrieks plaatjes........Waneer komt de echt pic's? _/-\o_

Bl44t

Verwijderd

Topicstarter
matinez schreef op 28 juli 2004 @ 00:01:
Leuk, geef mijn zo'n baas.. resize je pics even :)

Wat bedoel je eigenlijk met Rookinstallaties?
Geen idee hoe ik moet resizen en met rookinstalaties bedoel ik van die lijpen die een rookmachine in hun pc willen bouwen en daarna hun pc vol klefe zooi hebben zitten.
Seagate schreef op 28 juli 2004 @ 00:03:
Je post alleen de fabrieks plaatjes........Waneer komt de echt pic's? _/-\o_
Als ik wat spul binnen heb.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 00:04 ]

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:20

OcGuru

Giulietta Qv

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 00:04:
[...]

Geen idee hoe ik moet resizen en met rookinstalaties bedoel ik van die lijpen die een rookmachine in hun pc willen bouwen en daarna hun pc vol klefe zooi hebben zitten.

[...]

Als ik wat spul binnen heb.
Waarom open je hem nu al dan :? Je kan beter een topic openen als je al wat hebt...

Bl44t

• matinez
  • Niet online
Seagate schreef op 28 juli 2004 @ 00:06:
[...]
Waarom open je hem nu al dan :? Je kan beter een topic openen als je al wat hebt...
HOud je smile voor je..

Resizen foto's
code:
1
[img=w,h] url van afbeelding met afmetingen [/img]

Verwijderd

Topicstarter
Seagate schreef op 28 juli 2004 @ 00:06:
[...]
Ik wil alvast wat ideen van jullie zodat ik me kan voorbereiden eventueel al spullen halen enzo.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 23:57:
Beste casemodders,

Mijn baas vroeg me nadat ik hem dit forum had laten zien. Of ik voor hem in de winkel niet een casemod kon maken. Natuurlijk had ik hier niet zon problemen mee :) Hij had alleen twee dingen die hij liever niet had.

- Waterkoeling
- Rookinstallaties
- 100 knipperende ledjes.
Doe je er toch minder dan 100 of meer dan 100? :+
Maar serieus...
Ik wou de kast helemaal strippen en het frame zwart spuiten. Dit met de gedachte dat de computer allen overdag in de winkel staat te draaien en je dan de lichten niet goed zou zien in een lichte behuizing. De kleur wordt dan mat zwart.

Ik wil alle verlichting blauw maken (de kleur van het bedrijf)

Ik wil de standaart plexi eruit halen en er een andere in doen (eentje zonder gat).

Ik ga de voeding zwart spuiten en er een ledfan in zetten en misshien een raam.

Voor de rest weet ik dus nog niet wat ik ga doen. Daarom wil ik aan jullie even hulp vragen om mee te denken met dit project.

En omdat ik zeker weet dat jullie zat ideen hebben voor dit project noem ik deze kast toepaselijk.

HUREKA
Pleur er een wat heftiger lakje op.... Check m'n voorbeelden op http://members.home.nl/wfvn/sikkens

Het betreft van die kameleonlakken..... geeft ook wel stoere effecten.

[ Voor 26% gewijzigd door WFvN op 28-07-2004 00:27 ]

• Brothar
  • Laatst online: 29-09 21:55

Brothar

meester

Vwb opening "nu reeds": ... of openen wanneer de kast af is... ?
Maar marketing-technisch is het natuurlijk beter om bij de "doelgroep" af te tasten wat "men" daar leuk vindt ...

Ik zou me in de eerste plaats eens afvragen wat er met de case-mod wordt beoogd te bereiken:
- leuk uiterlijk ?
- optimale prestaties (nu dan binnen de eis van "geen waterkoeling") ?
- afweging v.w.b. gebruikte technieken ?
- bepaald budget ?
- of een combinatie ?

Ik dacht het idee te krijgen om te gaan verchromen, maar dat is dus al 's gedaan. Maar in combinatie met plexiglas ?

[ Voor 43% gewijzigd door Brothar op 28-07-2004 00:22 ]

eagle

Verwijderd

Topicstarter
[b][message=21309594,noline]WFvN schreef op 28 juli 2004 @ 00:09

Pleur er een wat heftiger lakje op.... Check m'n voorbeelden op http://members/home.nl/wfvn/sikkens

Het betreft van die kameleonlakken..... geeft ook wel stoere effecten.
Je link doet t nie

• matinez
  • Niet online
maak van de / na members een PUNT

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

matinez schreef op 28 juli 2004 @ 00:19:
[...]

maak van de / na members een PUNT
Typo inderdaad...
http://members.home.nl/wfvn/sikkens

btw... elke keer een foto gemaakt van een basiskleur met een close-up van het SEC-nummer en de naam. Daarna volgen minimaal 2 foto's van dezelfde lak onder een andere hoek geschoten. Bij de volgende close-up komt de nieuwe kleur (overigens ook aan de namen zijn de kleuren te herkennen)

Verwijderd

Topicstarter
WFvN schreef op 28 juli 2004 @ 00:25:
[...]

Typo inderdaad...
http://members.home.nl/wfvn/sikkens

btw... elke keer een foto gemaakt van een basiskleur met een close-up van het SEC-nummer en de naam. Daarna volgen minimaal 2 foto's van dezelfde lak onder een andere hoek geschoten. Bij de volgende close-up komt de nieuwe kleur (overigens ook aan de namen zijn de kleuren te herkennen)
Ziet er vet uit maar wat kost het.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 00:28:
[...]

Ziet er vet uit maar wat kost het.
Best prijzig.... reken snel op een 300 euro per liter.... maar zoveel heb je voor een case niet nodig uiteraard. Of het ook in kleinere hoeveelheden te krijgen is, weet ik niet. Maar misschien dat je wat met andere gasten kan regelen (en delen dus)

Verwijderd

Topicstarter
WFvN schreef op 28 juli 2004 @ 00:30:
[...]

Best prijzig.... reken snel op een 300 euro per liter.... maar zoveel heb je voor een case niet nodig uiteraard. Of het ook in kleinere hoeveelheden te krijgen is, weet ik niet. Maar misschien dat je wat met andere gasten kan regelen (en delen dus)
Denk nie dat me baas dat leuk gaat vinden. Het levert hem al weinig op het is meer decoratie dus ik hou liever de standaart kleur en ga voor de rest flink aan de gang.

Electronische onderdeeltjes zoals ledbars die dansen op muziek en dat soort gein mag ook gepost worden. Maar dan wel graag met schema en plaatje of filmpje ofzo.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Toch jammer dat je geen toestemming hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.