Toon posts:

Sony Memory stick - Floppy disk adaptor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sony Memory stick - Floppy disk adaptor

--------------------------------------------------------------------------------

Een paar dagen geleden kocht ik een Memory stick - Floppy disk adaptor.
Voor de mensen die dit niet kennen; het is een diskette waar je een Memory stick kan instoppen. Op die manier bekom je zogenaamd een diskette met een capaciteit van bvb 256Mb; afhankelijk van welke memory stick je gebruikt.

Bij dat ding zijn drivers geleverd, deze zijn normaal enkel geschikt voor Win95/98, WinME, Win2000, WinNT. Dan maar drivers downloaden van de site van Sony. Bij poging om deze te installeren krijg ik steeds de melding: "This program cannot be installed on multiple processor systems. Installation aborted!" U kan onderaan zien wat mijn configuratie is (die raid0 is intussen niet meer bestaande). Het rare is dat wanneer ik installeer op een andere pc met eveneens Win XP pro, dat het daarop wel werkt.

Heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen?

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:38

markvt

Peppi Cola

Waar zie ik onderaan je configuratie ?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Zal wel een P4 zijn neem ik aan met HT technologie :?

Als dat zo is wordt deze idd als multiprocessor gezien ;)

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben zo vrij geweest even je omzeep geholpen website te bekijken naar info voor dit topic:

De topic starter heeft (denk ik) een P4 2.6 Ghz 800fsb (en daarmee dus HT)

Wat je kunt proberen is HT uit te schakelen, en dan installeren, en daarna weer inschakelen.
Maar doe daarna even wat testen, ik kan me erg vervelende taferelen indenken.
Vooral 2x een taak loslaten op het schijfje kost je dan je gegevens ben ik bang. (Maar dan moet je gaan praten met programmeurs over threadsafe ed.)