ik heb een celly 366 die op 566 draait maar niet hoger gaat. Dat ligt waarschijnlijk aan de rest van m'n systeem (abit bh6 mobo dus met een fsb boven de 100 zijn er bepaalde onderdelen die gaan roken). Nu wil ik die verdomde mutieplierlock eraf slopen. Bij amd's schijnt het mogelijk te zijn, maar heeft iemand al eens een celly de vrijheid geschonken? (ik heb een soldeerbout en ben bereid alles te doen)
soldeerbout heb je niks aan, hamer en beitel heb je nodig om hem eruit te hakken.
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Verwijderd
Forget it
Sad but true
koop wat goeie ram reepjes of verhoog je core voltage want je multiplier is locked voor eeeeeeeeeeeuwig
Sad but true
koop wat goeie ram reepjes of verhoog je core voltage want je multiplier is locked voor eeeeeeeeeeeuwig
it is waarschijnlijk niet m'n ram (pc133) maar m'n 7200 rpm hd
klote intel, waarom heb ik ooit een celly gekocht (behalve dat ze van die schattige rooksignalen geven op hoge snelheden)
klote intel, waarom heb ik ooit een celly gekocht (behalve dat ze van die schattige rooksignalen geven op hoge snelheden)
Verwijderd
't ligt trouwens niet aan je systeem
je Celly is aan 't eind van z'n latijn
waarschijnlijk kan je hoger klokken als je de L2 cache uitschakelt : meer mHz, minder prestatie
prop er een P3-600E in dan kom je misschien nog ergens
je Celly is aan 't eind van z'n latijn
waarschijnlijk kan je hoger klokken als je de L2 cache uitschakelt : meer mHz, minder prestatie
prop er een P3-600E in dan kom je misschien nog ergens
hij post wel op hogere snelheden maar dan blijft m'n hd hangen
zal dat l2 cache eens proberen, kijken of het echt m'n hd is.
nee, zonder l2 precies het zelfde. m'n mooie diamondmax van maxtor blijft hangen
zal dat l2 cache eens proberen, kijken of het echt m'n hd is.
nee, zonder l2 precies het zelfde. m'n mooie diamondmax van maxtor blijft hangen
He hd kan het naar mijn inzien niet zijn... dit gebeurt pas als de pci-bus te hoog wordt... en op 100mhz is deze gewoon 33mhz ?? (toch?)
Greetz
Greetz
Ja mijn Maxtor heeft daar ook last van, als ik mijn tb800 op 1050 zet dan blijft mijn hd hangen.... welke voltage ik ook probeer. (voltage mod aan Asus A7V)
nee, 100 en 103 lukt nog wel maar omdat ik een oud mobo heb met hoogstens een pci 1/3 van de fsb lukt 112 niet meer.Op dinsdag 26 december 2000 11:57 schreef Black_Adder het volgende:
He hd kan het naar mijn inzien niet zijn... dit gebeurt pas als de pci-bus te hoog wordt... en op 100mhz is deze gewoon 33mhz ?? (toch?)
Greetz
Pagina: 1