The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Verwijderd
Gewoon dat topic lezen.Entity_Razer schreef op 27 juli 2004 @ 23:31:
Ik heb een X800 pro in bestelling ergens maar ik zag in het X800 naar X800 pro overclock topic een schermpje staan dvan een gemodde X800pro naar een XT mbv een bios flash. nu had ik dit daar ok algevraagd maar geen antwoordt gekregen dus ff hier psoten dan maar:
Hebben X800 pro's van sapphire de overdrive functie ALLEMAAL standaart?
Ik heb al op sapphire's website gaan zien ook en niets te vinden hierover
De X800 Pro ViVo's zijn eigenlijk XT's waarbij er softwarematig 4 pipelines zijn uitgeschakeld, met een simpele BIOS flash worden die actief en kan je ook je Overdrive gebruiken.
De ''gewone'' X800 Pro heeft dit niet, die moet je hardmodden om er 4 pipelines bij te krijgen, en je zal er geen XT functies bijkrijgen zoals bijvoorbeeld Overdrive en de RAGE Theatre chip.
Edit:
Aan de andere kant... Wildfire beweerd dat zijn X800 Pro wél Overdrive heeft...
Edit2:
Ik zit er denk ik toch helemaal naast... 1e resultaat bij google zoeken:
http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33768062
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 23:43 ]
gewildig, bedankt jonges
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Daar gaat het om
niet dat dit levensnsoodzakelijk is ze, zeker niet,maar wel handig om te weten
Verwijderd
was bij de 9800XT ook zo, en de 9600XT ook.
alleen de XT's hebben overdrive
Verwijderd
Met de 4.7 Cat beta's had ik op me eerste, normale x800 Pro ook Overdrive hoor, werkte als een tietVerwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 00:17:
volgens mij hebben ze het dan niet hoor![]()
was bij de 9800XT ook zo, en de 9600XT ook.
alleen de XT's hebben overdrive
Overigens moet het "standaard" zijn in de topictitel *mept TS*
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 08:03 ]
Maar als er geen sensor op je ATi kaart zit houd het snel opVerwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 00:17:
Temperatuur kun je ook uitlezen met AtiTool daar heb je Overdrive niet voor nodig.
ff offtopic btw, welke xt bios gebruiken jullie ?
Bij mij loopt me pc namelijk vast met een xt bios