Asus pundit-r vga + tv-out tegelijkertijd

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
Is dat mogelijk?

Ik krijg het onder XP niet voor elkaar, zodra ik tv-out aanzet schakelt m'n monitor uit en andersom. Is hier een instelling voor die ik over het hoofd zie?

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:00

BoAC

Memento mori

Welke drivers gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
De meest recente Catalyst drivers op een verse, volledig geupgrade Win XP. Ik heb ook het ATI control panel geïnstalleerd en daar kan ik op de "Weergaves" tab kiezen voor VGA of tv-out, maar niet beide (de één schakelt de andere uit). DVI kan ik niet selecteren, maar ik heb er dan ook geen flatpanel aanhangen. TV-out heb ik overigens via RCA aangesloten, S-video heb ik nog niet geprobeert omdat ik (nog) niet de beschikking heb over zo'n kabel.

Maar weet je of de pundit-r er in principe toe in staat zou moeten zijn om tegelijkertijd over VGA en tv-out te displayen (uiteraard als een gecloned scherm)?

[ Voor 3% gewijzigd door RickN op 28-07-2004 16:34 ]

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:35

LopeZ

Too much is never enough

Het zal hem zitten of je onboard video 2 ramdac's heeft of niet. Als je er maar 1 hebt hoort het dat je maar 1 scherm tegelijker tijd kan aansturen. Heeft het onboardvideo er 2 dan klopt er softwarematig iets niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Rick,

aan die S-video ligt het in ieder geval niet; bij mij is ie namelijk wel via zo'n kabel aangesloten maar ik heb gewoon hetzelfde probleem. Verder vind ik het irritant dat ik in het BIOS weliswaar kan instellen dat ik op de TV output wil booten, maar zodra Windows XP opstart gaat ie dan toch weer over op de monitor output. 8)7

Groeten Patri...euh...larsu :)
RickN schreef op 28 juli 2004 @ 16:33:
De meest recente Catalyst drivers op een verse, volledig geupgrade Win XP. Ik heb ook het ATI control panel geïnstalleerd en daar kan ik op de "Weergaves" tab kiezen voor VGA of tv-out, maar niet beide (de één schakelt de andere uit). DVI kan ik niet selecteren, maar ik heb er dan ook geen flatpanel aanhangen. TV-out heb ik overigens via RCA aangesloten, S-video heb ik nog niet geprobeert omdat ik (nog) niet de beschikking heb over zo'n kabel.

Maar weet je of de pundit-r er in principe toe in staat zou moeten zijn om tegelijkertijd over VGA en tv-out te displayen (uiteraard als een gecloned scherm)?