Toon posts:

Windows Update XML probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dames en Heren ,

Ik krijg de volgende foutmelding als ik de zeergeachte Windows Update doe

Windows Update heeft een fout aangetroffen. Probeer het volgende:

Installeer de nieuwste versie van de Microsoft XML Parser via Microsoft Downloadcentrum:

Selecteer in de lijst met wereldwijde downloads de juiste taal voor uw computer. Klik vervolgens op Ga.
Typ in het vak Trefwoorden Microsoft XML Parser (MSXML) 3.0 Service Pack en klik vervolgens op Zoek.
Klik in de lijst met beschikbare downloads op Microsoft XML Parser (MSXML) 3.0 Service Pack 4 (SP4).
Volg de instructies op het scherm.
Bezoek de Windows Update-site na de installatie opnieuw.

U kunt ook on line ondersteuning krijgen als u problemen hebt met Windows Update.

Foutnummer naar Microsoft verzenden (0x800A0007)
Opmerking Er worden foutgegevens verzonden, maar er wordt geen ondersteuningsaanvraag gemaakt. Het is niet zeker of u een reactie ontva

Die update krijg ik dus me geen mogelijkheid binnen !!!

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:38

Glabbeek

Dat dus.

Misschien een rare vraag, maar heb je de nieuwste XML Parser van Microsoft dan ook gedownload en geïnstalleerd?

En zo is het maar net.

Verwijderd

Heb je die XML parser al geinstalleerd? ;)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Hmm, hij zegt toch dat ie die met geen mogelijkheid geïnstalleerd (/gedownload) krijgt. ;) Als ik de instructies bekijk die TS krijgt, moet hij volgens mij eerst hier naar toe. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat doet het waar dient het voor en waarom heb je dat nodig voor windows update

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Eelkoh,

Met deze informatie kunnen wij natuurlijk helemaal niets ;)
Ik zie geen Windows versie, ik zie niets wat jij zelf geprobeerd hebt, ik zie geen informatie (heel je topicstart bestaat uit een copy en paste van WindowsUpdate.com), etc :)

Dit topic gaat dan ook dicht - lees op je gemak Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.