Toon posts:

[XP] eigenschappen deze computer werkt niet meer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in de windows start balk naar deze computer ga, en als ik dan op eigenschappen klik dan verschijnt het scherm niet wat normaal zou komen!!!!?????

is er een andere manier om dit op te vragen en/of een oplossing voor dit probleem???

Ik weet zelf dat een nieuwe install het probleem zal verhelpen, maar ik heb op dit moment geen zin om de comp van een vriendin opnieuw te installen..... :9

dus als iemand het weet mag hij/zij het zeggen.

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Als de computer van je vriendin net opgestart is.. duurt het even totdat je toegang krijgt..
Of is deze situatie anders?

[ Voor 70% gewijzigd door matinez op 27-07-2004 22:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je met toegang??? Tot wat???

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
offtopic:
Sorry hoor maar waar hadden we het ook al weer over??? 8)7

toegang tot Deze Computer -> Eigenschappen
Dus dat je niet meteen na het booten de eigenschappen kan opvragen omdat de computer dat nog niet kan op dat punt (lijkt mij erg sterk)

geen rare spyware oid gedownload? Probeer gewoon eens voor de lol om Ad-aware te draaien?

[ Voor 25% gewijzigd door FireArrow op 27-07-2004 23:07 ]

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 23:03:
wat bedoel je met toegang??? Tot wat???
Eigenschappen van deze computer

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-05 11:59

Just_I

What did you just say?

uh .. misschien begrijp ikl het verkeerd, maar kan het niet gewoon op de volgende manier : (Start > ) Configuratie scherm > Systeem ???

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-05 21:38

Glabbeek

Dat dus.

De hotkey om het te bereiken vanaf elk moment is Windows-Break.

Gebeurt er trouwens helemaal niets als je op de System Properties opent of gebeurt er iets vreemds? Kan je in de Event Log misschien iets terugvinden? Misschien crasht de applicatie wel bij het openen; dat komt soms (helaas niet altijd) nog wel eens te staan in de Event Log.

En zo is het maar net.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Tukker_Pride, welk operating system gaat het hier over - dan kan ik dit in je topic titel zetten? Zie hierover ook de Windows Operating Systems Policy :)

Verder - het is echt niet nodig om de '?' toets langer ingedrukt te houden dan elke andere toets hoor. Één vraagteken is meer dan zat :)

Verwijderd

Topicstarter
ok, zal er de volgende x aan denken. ;)

Ik draai onder windows xp pro.

en ja, ik heb ad-aware uitgevoerd maar geen spy-ware gevonden, verder heb ik MS regcleaner gebruikt maar ook dit zonder resultaat. :'(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Titel edit. Heb je bovenstaande tips uitgeprobeerd? Wat was daar het resultaat van?

Probeer anders eens start -> run -> sysdm.cpl ? :)

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost. ;)

Thnx _/-\o_
Pagina: 1