Toon posts:

fifa 2004 vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ga morgen op vacance en wilde fifa 2004 op de laptop zetten ... tis gewoon orgineel spel met code enzo....nu was ik net aant installeren en bij 3% staat erop opeens:

Er is een probleem opgetreden tijdens het oversturen van bestan E:/data/gui/back/back.big vanaf de speler. Wil je het opnieuw proberen te kopieren of de installatie annuleren? opnieuw/annuleren

heb dus opnieuw gedaan maar blijft terug komen...voorheen deed het spel het wel":S help aub even

laterrrrrrr Pepijn

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:59

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Mm, om even snel antwoord te geven; je hebt, denk ik, 2 opties:

* CD schoonmaken
* Bad sector op HD, probeer eens een ander installatiedoel.

Het lijkt me trouwens ook handig om de policy door te lezen, je titel, en begroeting passen hier niet helemaal ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 21:58:
Mm, om even snel antwoord te geven; je hebt, denk ik, 2 opties:

* CD schoonmaken
* Bad sector op HD, probeer eens een ander installatiedoel.

Het lijkt me trouwens ook handig om de policy door te lezen, je titel, en begroeting passen hier niet helemaal ;)
sorry, maar heb nogal weinig verstand van comps wat bedoel je met: * Bad sector op HD, probeer eens een ander installatiedoel.??

Pepijn

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Daarmee bedoeld hij dat een plek op je harde schijf wel eens kapot zou kunnen zijn, dus probeer hem eens op een andere locatie te installeren: Een andere harde schijf of een andere partitie.
Ik zou zeggen: Sluit eerst uit of het door je CD of je PC komt door het spel op een andere PC te installeren, als test.

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
op andere pc doet ie het ook niet...:S terwijl hij tot verkort het nog prima deed:S

Verwijderd

Dus is je CD-kapot oid.

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:37

Wmm

Of de cd is gewoon smerig. Maak de cd eens schoon en probeer het opnieuw.
Of als je die melding krijgt, haal cd uit speler, maak hem ff schoon, doe hem weer in de speler en klik op opnieuw proberen. Misschien moet je dat een paar keer proberen. Als je zeker weet dat je de cd goed schoon hebt en hij doet het nog steeds niet op meerdere pc's dan heeft de cd de pijp aan Maarten gegeven ben ik bang :(.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Je hebt toevallig geen krassen op die CD staan?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 14:49

Nik

In geval van beschadigde CD's:

Stop de CD in de CD-Rom speler, download DeamonTools, en clone CD (of met Nero kan het ook, of enig ander programma dat een image kan maken).

Vervolgens maak je dus een image van je CD, die zet je op de harde schijf. Dan start je DeamonTools op, en moet je nu de Fifa image (van je harde schijf, die je dus net gemaakt hebt) mounten. Als het goed is kun je nu weer spelen / installeren!

Nog wat tips:

- Als je image programma het niet voor elkaar krijgt om een image te maken (dat wil zeggen, hij geeft aan dat er fouten op de cd zijn), dan kun je in de meeste gevallen kiezen dat hij ze moet repareren, of gewoon door moet gaan.
- Probeer op een zo laag mogenlijke snelheid je image te maken, 2-4 speed is perfect. Hoe langzamer, des te minder kans dat hij leesfouten maakt.
- Vind je mijn omschrijving te moeilijk? Pak de handleiding van de programma's erbij. Er staat precies in wat "mounten" is, hoe je een image moet maken, enz enz.

Veel succes!
Pagina: 1