ik weet niet of het het beste hier past of in linux, ik heb een schakeling die met 16 relais , 16 maal 220 v kan schakelen, ik stuur het aan met een programma genaamt parport. nu wil ik een php script bouwen op apache en redhat 7.3.
ik kan wel met system() , exec() ofzo het progje aanroepen maar dat werkt niet omdat je geen parameters mee kan geven
je moet eerst /bin/parport doen
dan springt hij over in het console parport> en dan kan je waardes invoeren.
is er een manier om dus eerst het bestand te executen en daarna er waardes heen te schrijven ?
mag ook in een SH script of iets in die trend, daarvoor twijfel ik ook of het niet mischien in non windows operating systems moet.
ik kan wel met system() , exec() ofzo het progje aanroepen maar dat werkt niet omdat je geen parameters mee kan geven
je moet eerst /bin/parport doen
dan springt hij over in het console parport> en dan kan je waardes invoeren.
is er een manier om dus eerst het bestand te executen en daarna er waardes heen te schrijven ?
mag ook in een SH script of iets in die trend, daarvoor twijfel ik ook of het niet mischien in non windows operating systems moet.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 21:20 . Reden: SH shit toegevoegd ]