Toon posts:

Coolriver water cooling is top maar de case temp....

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mede tweakers,

Ik had thuis nog een el cheapo coolriver wc set liggen en merk dat deze heel erg goed presteert mits men de vga en bridge cooler ervanaf haalt. De temp van m`n
2.8 p4 is stressed 32 graden en dus raad ik een ieder met zo`n set dit zeker aan.

Doch, de radiator is qua omvang lastig te plaatsen en staat dus bij mij onder in de kast en de koeler blaast er lucht naar buiten vanaf de achterkant:
in take---->rad--->out take dit werkt er goed het onderste deel is ook netjes d.m.v. een plastic plaat afgesloten zodat de warmte van niet nog is bij het bovenste deel van de pc komt (Kon ik maar een plaatje plaatsen want die zeggen meet dan 1000...jeweetwel..) Mijn probleem is echter dat nu de case( uhm vergissing: mobo) temps echt veel te hoog worden en ik heb al 2 papst fans achterin als out take en 1 voorin als intake (Lang leve de ruimte in een chieftec kast.) Wat zou ik kunnen doen om de temps terug te brengen???? Alvast bedankt _/-\o_

-case temps van 50 graden en meer....
-echt last kun je het niet noemen maar pci kaarten en mobo voelen gewoonweg erg warm aan. Ik zit nu te kijken of ik de luchtstroom ook niet gewoon langs de onderdelen kan leiden maar las net in een topic dat geleiden van de luchtstroom geen zin zou hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 20:55 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Heb je last van die case temp dan ? Als de rest van je onderdeeltje's gewoon netjes koel blijven dan zou ik me echt niks aantrekken van die te hoge case-temp :) Je flow van je kast is aardig anders geworden nu je geen CPU fan meer hebt in je kast maar ook veel en veel minder nodig omdat de case temp geen invloed meer heeft op de temp van je proc...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Topicstarter
Vincent, goede site trouwens (is handige info) ;)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit is normaal bij waterkoeling, dat je casetemps hoog zijn. Er is natuurlijk minder of een andere airflow vanwege je rad. Doodnormaal, zoals apen-nootjes al zegt :) Met wat logisch nadenken had je dit ook zelf kunnen verzinnen ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.