"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Je kan natuurlijk ook gewoon in word een hyperlinkje maken naar c:\ en er dan op klikken.
werkt ook goed.
suc6!
werkt ook goed.
suc6!
jah, of command.com in worpad openenen, (nix wijzigen!!!) en weer afsluiten. Daarna in Documenten in het Startmenu op Command.com klikken.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ah mooi er wordt overal over nagedacht
.
Als we deze topic een beetje hoog houden worden de PC's van scholen waarschijnlijk zeer goed ingezet
.
Als we deze topic een beetje hoog houden worden de PC's van scholen waarschijnlijk zeer goed ingezet
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Totdat het ontdekt wordt, en ze evt de persoon kunnen aflijden dmv het e-meel adres, of logs, of wat anders.Als we deze topic een beetje hoog houden worden de PC's van scholen waarschijnlijk zeer goed ingezet.
Het is dan wel zo dat scholen waar de systeembeheerders verstand hebben, dat er dan winNT op staat, dus als er win9x/ME op staat, dan kan je er eigenlijk wel van uit gaan dat de systeembeheerder geen verstand heeft.
Maar er zal heus wel iemand ooit een koe in de tray opvallen!
oftewel, gewoon eerst vragen, en mag het niet, doe het dan ook niet!
Installeer 'm als service op 'n 9x-bak, wedden dat ze 't niet zien
.
En anders, welke gek vult er dan ook 'n echt mailadres in in de tijd van Hotmail.com
.
En anders, welke gek vult er dan ook 'n echt mailadres in in de tijd van Hotmail.com
ik maak altijd in word een macro, dan kun je praktisch alles, gewoon inet explorer namaken ofzo, echt makkelijk. verder kun je het ook met acces, wat ze tegewnoordig op iedere 2efase pc hebben vawege de les methode. en ook af en toe nog wel via t knopje mijn documenten in start->documenten
ga je gang, ik ben hier al 5 jaar mee bezig en ik weet bijna al die standaart exploits wel. mail me maar voor meer info
ga je gang, ik ben hier al 5 jaar mee bezig en ik weet bijna al die standaart exploits wel. mail me maar voor meer info
openkat.nl al gezien?
Allemaal leuk natuurlijk maar bij ons op school hebben ze win95 bakken staan met een safetycard. En tja dan kun je er wel een koe op zetten maar je hebt er zo verdomd weinig aan
Pagina: 1