Toon posts:

Vastlopen tegenwoordig

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

mijn computer deed het eerst perfect alleen tegenwoordig loopt hij alleen maar vast als ik heel even een spelletje speel en bijv Counter-strike die valt al uit na een minuut dan gaat ie trug naar windows en battlefield vietnam die laat me hele computer vastslaan enz ..... En af en toe start me computer zich gewoon opnieuw op. Alleen keek ik op mijn moederbord en daar zit wel erg leuk zo'n grote koeler maar die draait niet en kan dat soms het probleem zijn, want ik kon hiervoor wel spelletjes spelen en tegenwoordig niet meer....en ik heb ook al een extra koeler in me computer gezet en me harde schijf vervangen maar daar ben ik niks mee opgeschoten en ik kan dus eigenlijk gewoon niet gamen of wat dan ook.... :( :'(
Als jullie mischien weten wat er aan de hand kan zijn.....^^ plz reageer dan :P en eh mijn system specs zijn : Amd athlon xp 2000+ (Kloksnelheid 1,67)
768 mb ram geheugen...
80 Gigabyte....
en een radeon 9550 256mb (Van Peak ofzo)
moederbord is er 1 van gigabyte....(ik weet zo even niet welke of wat :))

Lat00rsss :$ O+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 18:54 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Is het nou je fan van je processor of mobo zelf die t niet meer doet?

vervang de fan eens met een nieuwe en kijk of ie t doet. Lijkt me een warmte probleem aangezien het zich voordoet tijdens gamen (zware belasting).

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08 16:06
Als er een grote koeler op je moederboard zit en die draait niet..... waarom ga je dan een extra koeler erbij zetten, je harddisk vervangen en hier vragen stellen terwijl je zelf ook kan verwachten dat die koeler behoort te draaien?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 18:52:
Alleen keek ik op mijn moederbord en daar zit wel erg leuk zo'n grote koeler maar die draait niet en kan dat soms het probleem zijn, want ik kon hiervoor wel spelletjes spelen en tegenwoordig niet meer....
Kijk dan eens of je stekkertje ingeplugd zit en anders koop je maar een nieuwe fan. Staat trouwens gewoon in de faq, samen met dat je duidelijk moet schrijven en niet moet groeten. :)

• Part
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 16:21

Part

Helemaal niets.....

Dit heeft wel veel weg van een HK topic.

Ik zou zeggen wat stuk is eerst maken en dan verder zien.
(die fan dus O-) )

Verwijderd

Topicstarter
BaSsDruM schreef op 27 juli 2004 @ 18:59:
Als er een grote koeler op je moederboard zit en die draait niet..... waarom ga je dan een extra koeler erbij zetten, je harddisk vervangen en hier vragen stellen terwijl je zelf ook kan verwachten dat die koeler behoort te draaien?
Jah eh fuck dit ofzo ....:P ik had die zooi al gekocht alleen eh....die koeler moek dus vervangen volgus jullie, maar heeft enig iemand een idee wat dat ongeveer kost?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-08 18:54
Misschien hoef je alleen de fan van de koeler te vervangen.
En dat kost net zo veel als je lokale winkel er voor vraagt, reken maar op minimaal 5 euro.
Online kost een fan 2 euro en een koeler+fan 6 euro, ongeveer...

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
g00fy schreef op 27 juli 2004 @ 18:56:
Is het nou je fan van je processor of mobo zelf die t niet meer doet?
^^^ idd iets meer detail over welke koeler het is, is wel gewenst :)

Als het je processor koeler is, vind ik het knap dat je pc het uberhaupt nog doet :P

Voor prijsinformatie hebben we de Pricewatch ;)

Verwijderd

Dit lijkt ook op een probleem met een voeding die te weinig vermogen levert ?
Spontane reboots en vastlopers tijden intensieve applicaties kan duiden op een tekort aan vermogen of een onstabiele 5 of 12 volt lijn

@frank2kill: niet alleen hitte zorgt voor een onstabiel systeem hoor :P
zie ook:

spontane reboots, maar ligt niet aan de pc??
spontane reboots... Mobo of voeding?
[rml][ BC3] Spontane reboots: Voeding, koeling?[/rml]
Waarom start een pc soms spontaan opnieuw op?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 19:26 ]

Verwijderd

amd athlon koeler... gewoon locale computer boer ff raadplegen, tussen 10 en 20 euro schat ik. pc wordt instabiel as ie te heet wordt.........

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 19:18 ]

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Alleen keek ik op mijn moederbord en daar zit wel erg leuk zo'n grote koeler maar die draait niet en kan dat soms het probleem zijn
m'n auto kapt er spontaan mee, er brand wel een lampje van de oliedruk, ken dat het misschien benne? oh ja joh?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 17:20
Dus het enige wat je gedaan hebt is kijken naar je moederbord, vaststellen dat er een fan niet draait en ons dit vervolgens, middels een welhaast onleesbaar stuk tekst (leestekens anyone?), mededelen :?

Mag ik je op de FAQ en de PMG Beleid stickies wijzen? Neem die door en kom er achter dat een topic beginnen op deze manier bijzonder kansloos is. Oh ja, doe eens wat aan je ondertitel, de kinderlijkheid straalt er vanaf :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.