Beste mede-tweakers,
Ik wil graag een mp3 speler met harde schijf aanschaffen.
Na het lezen van het forum hier, DAPreview en andere sites zijn deze 2 spelers overgebleven:
De iRiver iHP140 40GB

en de iAudio M3 40GB

Ik wil graag minimaal een 40 GB harde schijf, zodat ik ook andere files naast m'n mp3 collectie mee kan nemen (XviD etc.)
Tevens hebben ze allebei een afstandsbediening, waardoor bv. spelers van creative afvallen.
Verder hebben deze spelers allebei een FM-tuner, waar ik ook waarde aanhecht.
pros en cons naar mijn mening
iRiver iHP140
pros:
- 2 displays
- plug & play
cons:
- 52 karakter limiet
iAudio M3
pros:
- design
cons:
- kleine afstandbediening
Vandaar de volgende vragen:
- Welke van de 2 is beter qua geluidskwaliteit?
- Is de afstandsbediening van de M3 nu echt zo irritant klein?
- Geldt de 52 karakter limiet van de iHP140 alleen voor de bestandsnaam of ook voor de map(pen) waar het bestand in staat?
(bv. Mp3\Albums\3 Doors Down\3 Doors Down - The Better Life - 01 - Kryptonite.mp3 = 76 tekens inclusief spaties, dus teveel?)
Alvast bedankt voor de antwoorden op mijn vragen en motivaties waarom in de iHP140 boven de iAudio M3 moet verkiezen of juist niet!
Ik wil graag een mp3 speler met harde schijf aanschaffen.
Na het lezen van het forum hier, DAPreview en andere sites zijn deze 2 spelers overgebleven:
De iRiver iHP140 40GB

en de iAudio M3 40GB

Ik wil graag minimaal een 40 GB harde schijf, zodat ik ook andere files naast m'n mp3 collectie mee kan nemen (XviD etc.)
Tevens hebben ze allebei een afstandsbediening, waardoor bv. spelers van creative afvallen.
Verder hebben deze spelers allebei een FM-tuner, waar ik ook waarde aanhecht.
pros en cons naar mijn mening
iRiver iHP140
pros:
- 2 displays
- plug & play
cons:
- 52 karakter limiet
iAudio M3
pros:
- design
cons:
- kleine afstandbediening
Vandaar de volgende vragen:
- Welke van de 2 is beter qua geluidskwaliteit?
- Is de afstandsbediening van de M3 nu echt zo irritant klein?
- Geldt de 52 karakter limiet van de iHP140 alleen voor de bestandsnaam of ook voor de map(pen) waar het bestand in staat?
(bv. Mp3\Albums\3 Doors Down\3 Doors Down - The Better Life - 01 - Kryptonite.mp3 = 76 tekens inclusief spaties, dus teveel?)
Alvast bedankt voor de antwoorden op mijn vragen en motivaties waarom in de iHP140 boven de iAudio M3 moet verkiezen of juist niet!
hetesaus