Toon posts:

Nou breekt mijn klomp. Ik snap er nix meer van.

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er nix meer van. Mijn topic Logische redenaties met foutieve conclusies is gesloten door confussion met als reden:

"Voor het eerste, een raadsel, hebben we huiskamer (maar niet voor raadsels die men daar al tig keer gezien heeft). Met logica heeft dat weinig te maken en met fundamentele logische problemen al zeker niets. Het laatste probleem, een variant op de bekende paradox van Zeno, heeft te maken met het verband tussen wiskunde en de werkelijkheid, niet met logica. Voor de oplossing van het probleem kan je de search gebruiken."

Dat sommige moderators het verschil niet kennen tussen een raadsel en een logische redenering, daar kan ik nix aan doen. Daarnaast is het probleem van Zeno nog steeds niet opgelost en heeft het alles te maken met logica. Het gaat namelijk om de redenering en niet om de werkelijkheid. Wellicht is het verstandig om een moderator te zoeken voor het W&L gedeelte van het forum, die wat meer verstand heeft van wetenschap. Als confussion beweert dat dit probleem niets met wetenschap en fundamentele logica te maken heeft, weet ik niet wat ik doceer op de Erasmus Universiteit Rotterdam faculteit bedrijfskunde en filosofie.

Ik wil daarom ook graag mijn diensten aanbieden als moderator van het forum W&L. Bah wat ben ik hier boos over, wat een knulligheid en onkunde. Een topic sluiten omdat je er zelf helemaal niets van snapt.

Het is overigens al het tweede topic wat door andermans onbegrip vandaag gesloten is. Kan er dan helemaal niets serieus op dit forum gepost worden?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:49

AzzKickah

06-CENSORED

Hey je moet niet gaan flamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Ik denk dat je beter even via de e-mail contact op kan nemen met de betreffende mod ipv dit hier te bespreken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 13:57
Twee punten die niks inhoudelijks aansnijden, maargoed :P

Ten eerste is het een redenering, geen redenatie
Ten tweede staat er hier in de LA FAQ dat je met het modje contact op moet nemen als je het niet met een slotje eens bent ;)

Hier zul je dus waarschijnlijk ook een slotje voor bij je collectie op krijgen :X

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

We hebben niet voor niets stickies: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! :)

Even mailen met confusion(at)tweakers(punt)net dus...

Enneuj:
Het is overigens al het tweede topic wat door andermans onbegrip vandaag gesloten is.
Als iets vaker gebeurt kan het wellicht zijn dat daar een reden achter zit ;)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.