Toon posts:

klok te groot voor extern scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand mij te vertellen waarom de klok te groot is voor extern scherm e710 na flashen??
Doe ik iets fout dan??

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Misschien kun je iets duidelijker omschrijven wat je precies wil weten. BV: wat is uberhaupt een e710? Welke versie heb je geflashed? Wat bedoel je met "extern scherm"?
Ik denk niet dat ik je kan helpen, maar met wat meer info kan een ander dat waarschijnlijk wel...

Nomen nescio

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Ik stel voor dat je eerst de FAQ door gaat lezen voordat je een topic opent!
In deze startpost staat gewoon echt te weinig informatie. Geen enkele tweaker kan hier ook maar iets mee... }:O

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Brabo-Joossie schreef op 27 juli 2004 @ 17:28:
Misschien kun je iets duidelijker omschrijven wat je precies wil weten. BV: wat is uberhaupt een e710?
Afbeeldingslocatie: http://www.freemidlet.cz/images/mobily/e710.jpg

Samsung E710 dus :)
weet verder niet wat je met een te grote klok bedoelt...

Verwijderd

Wat bedoel je met Extern? Heb je je gsm ergens aan aangesloten?

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Met extern scherm bedoelt hij wsl het buitenste scherm zoals je kan zien bij Caponi. Door het flashen zal er wsl een fout opzitten waardoor hij er niet meer helemaal oppast. Probeer eens een totale reset te doen op de gsm ?

Verwijderd

Exe-cuter schreef op 27 juli 2004 @ 17:46:
Met extern scherm bedoelt hij wsl het buitenste scherm zoals je kan zien bij Caponi. Door het flashen zal er wsl een fout opzitten waardoor hij er niet meer helemaal oppast. Probeer eens een totale reset te doen op de gsm ?
Oh oke, dan is t idd slim dat ding ff te resetten en opnieuw te beginnen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry. was even weg.
Inderdaad een e710 van samsung.
Het externe venster is het venster boven op het klepje.
Ik heb nieuwe (originele software geflashed) ipv vodafone.
Ook nieuwe klok geflashed , maar die is haast niet toonbaar, alleen de wijzers . De buitenste ring lijkt niet in het scherm te passen!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is het enige wat niet gelukt is.De rest is goed gelukt.
Weet iemand die dit ook gedaan heeft wat het probleem is????
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 18:02:
[...]

Oh oke, dan is t idd slim dat ding ff te resetten en opnieuw te beginnen ;)

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
weet je zeker dat je de goede versie geflashed hebt? Volgens mij zijn er namelijk meer modellen die sterk op jouw gsm lijken, misschien hebben die een groter extern scherm en past ie er daarom nu niet meer op?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dubbelpost met een reply in het grote topic over deze GSM. Dit topic gaat dus dicht :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.