Toon posts:

Demon News vraag?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel connecties staat Demon toe naar haar News servers.
Ik heb Newsbin Pro ingesteld op 10 connecties, maar ik kan maximaal 2 downloads tegelijk opzetten. Wil ik dan nog van een groep de laatste headers downloaden, moet ik eerst wachten tot alle downloads zijn verwerkt alvorens de laatste headers worden gedownload.
Ik kan nu dus niet vanaf bijv. 4 groepen bestanden selecteren en m'n pc de hele nacht laten stampen.
Weet iemand hier iets voor?

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:01
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 16:51:
Hoeveel connecties staat Demon toe naar haar News servers.
Ik heb Newsbin Pro ingesteld op 10 connecties, maar ik kan maximaal 2 downloads tegelijk opzetten. Wil ik dan nog van een groep de laatste headers downloaden, moet ik eerst wachten tot alle downloads zijn verwerkt alvorens de laatste headers worden gedownload.
Ik kan nu dus niet vanaf bijv. 4 groepen bestanden selecteren en m'n pc de hele nacht laten stampen.
Weet iemand hier iets voor?
Er staan tientallen "Ervaringen met Demon"-topics waar in ieder topic vrij vaak gemeld wordt dat je maximaal 2 threads hebt van 512 kB.

Dus... dat had je op zich zelf kunnen vinden, maar ik vermeld het toch maar even :)

[ Voor 3% gewijzigd door dreamscape op 27-07-2004 16:54 ]

Punctuality is the politeness of kings

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit is al vrij vaak in de centrale demon-topics langsgekomen. Ik verzoek je dan ook om in het vervolg wat meer eigen research te doen en bijvoorbeeld contact met de helpdesk van demon op te nemen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.