Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Aanpassing bij Vodafone? of telfort

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan iemand me vertellen of er wijzigingen zijn doorgevoerd bij Vodafone, wat ons een reden geeft om ons abonnement te beeindigen?

En kan ook iemand me vertellen hoe dit dan in zijn werk gaat? Wat voor brief ik dan moet sturen naar de provider.

Ik hoop op een snelle reactie.
Groetjes

Verwijderd

www.telecomvergelijker.nl

brief is heel simpel: wijs ze op het artikel in de AV dat je het recht geeft om op te zeggen. soms is dat er niet, en dan heb je niet altijd (maar soms van rechtswege weer wel) het recht om op te zeggen :P

Verwijderd

Topicstarter
Euhm okay, die brief is dan wel duidelijk, maar hoe kom ik erachter of er een aanpassing is gedaan waarbij ik dus ook daadwerkelijk mijn abo tussentijds beeindigen kan?

Verwijderd

zoeken :P

hier op got, of op TV :)

Verwijderd

Topicstarter
Oh dus trouwens, ik heb nog geen maand mijn nieuwe abo bij Telfort en nu hebben ze de tarieven voor SMS aangepast. Dit is dus een tariefwijziging.

Mag ik nu opzeggen? onderstaande heb ik van de site die je net noemde.

Geen enkel netwerk mag jou dus expliciet verbieden om op te stappen als er een prijswijziging plaats vindt binnen 3 maanden na aanvang van je abonnement. Dit wordt door de meeste juristen geïnterpreteerd als: als er binnen 3 maanden na aanvang van je abonnement een prijswijzing optreedt, dan mag je kosteloos opstappen.

Verwijderd

"Van Telfort :

Vanaf morgen, donderdag 22 juli, verlaagt Telfort bij Abonnement van Telfort blijvend de tarieven van de sms-bundels. Klanten met een Abonnement van Telfort kunnen nu sms-en vanaf 5 cent per bericht.

De bundels gaan als volgt geprijsd worden:"

Dat komt van telecomvergelijker...

je mag ALLEEN opzeggen bij tariefwijzigingen die negatief zijn voor jou en dan is het nog niet altijd mogelijk.

In dit geval is het alleen maar positief.

Verwijderd

Topicstarter
Tja dat dacht ik al!
Ik moet echt van 1 van de twee af!! het liefst van Vodafone!!

Dus als er nou iemand iets weet om voor november 2005 er onderuit te kunnen!!!!

please~!

Verwijderd

sja, je was er zelf bij toen je dat abo nam neem ik aan :P

vraag ze eens wat het kost om gewoon af te kopen.

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Er zijn maar 2 opties:

1) Je wacht op een verandering en hoopt dat je je opzegging geaccepteerd wordt.
2) Je koopt je abbonnement af.

Er zijn verder geen opties om van een abo af te komen. Denk dus ook goed na voordat je er aan begint!

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Verwijderd

Topicstarter
:( nou wat denken jullie nou!?

Ik had namelijk in april 2003 een verlening getekend die pas dit jaar in november ingaat!!! Dit is toch niet normaal?? In ieder geval ik vind van niet!! En was daar dus ook niet op bedacht (in april 2003!, indd niet goed gelezen!)

Maar hallo??? Hoe kunnen ze nou een jaar-verlening in laten gaan terwijl ik er heeeel graag onderuit wil?? Dat is toch niet echt een klant vriendelijke afhandeling of wel?

Verwijderd

@Kirrie

Het blijft je eigen schuld, punt. Maaruh, had Vodafone niet laatste hun sms-tarieven in het buitenland verhoogd? Dat zou een rede kunnen zijn om er voor je onderuit te komen misschien...

Succes ermee in ieder geval...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 19:56:
:( nou wat denken jullie nou!?

Ik had namelijk in april 2003 een verlening getekend die pas dit jaar in november ingaat!!! Dit is toch niet normaal?? In ieder geval ik vind van niet!! En was daar dus ook niet op bedacht (in april 2003!, indd niet goed gelezen!)

Maar hallo??? Hoe kunnen ze nou een jaar-verlening in laten gaan terwijl ik er heeeel graag onderuit wil?? Dat is toch niet echt een klant vriendelijke afhandeling of wel?
howhow wacht ff.

-jij hebt die verlenging zelf getekend
-die verlenging gaat in op het moment dat je oude abo afloopt
-dat is heel normaal

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is leuk dat je mobiel Y dmv abbo X gratis krijgt, maar je zet hoe dan ook je handtekening, stoer doen met je mobi en moeilijk doen over de abbo's.. tja.. . Sinds de "hype" van opzeggen bij AV wijzigingen, gaan providers hier al aardig anders mee om.

Daarbij heeft Gunhead gelijk, vorige maand heb ik mijn sim-only 1 jaar bijgetekend, maar nieuwe jaar gaat pas volgend jaar februari in (loopt abbo af).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 16:50:
Hallo,

Kan iemand me vertellen of er wijzigingen zijn doorgevoerd bij Vodafone, wat ons een reden geeft om ons abonnement te beeindigen?
Ja doei; ik vind het sowieso al niet helemaal netjes om daar misbruik van te maken, maar dit slaat alles. Dan had je maar niet een abonnement moeten afsluiten.

Als je toch denkt er anders vanaf te moeten komen dan graag zelf zoeken; dit is niet de bedoeling op GoT.

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.