Hallo,
Ik kon helaas niks vinden van dit mooie model van Yamaha via de Search functie,
na veel zoeken op google.nl benk heel wat wijzers van geworden, maar er zijn heel weinig recensies/ervaringen van deze Yamaha te vinden, wat ik best wel jammer vindt..
Ik zit wel met enkele vragen,
1. Heeft iemand ervaring met deze receiver?
2. Wat zit er in de ..package..?
3. Moet je extras kopen?
4. Wat is de klank kwaliteit tegenover Denon/Harman-Kardon/Onkyo?
5. Klopt het dat de bediening van de Yamaha apparatuur over het algemeen wat moeilijker en stugger is dan andere merken?
Dit was het wel een beetje, Ik vindt het zelf een super mooi receivertje voor een zachte prijs, en van mij mag ie wel wat meer in de .. spot ..
Wat fotos

Ik hoop deze schoonheid volgende week in huis te hebben
Met de Wharfedale Moviestar 70+ (iemand ervaringen??, ook weinig informatie hier op dit forum te vinden
)
Ik kon helaas niks vinden van dit mooie model van Yamaha via de Search functie,
na veel zoeken op google.nl benk heel wat wijzers van geworden, maar er zijn heel weinig recensies/ervaringen van deze Yamaha te vinden, wat ik best wel jammer vindt..
Ik zit wel met enkele vragen,
1. Heeft iemand ervaring met deze receiver?
2. Wat zit er in de ..package..?
3. Moet je extras kopen?
4. Wat is de klank kwaliteit tegenover Denon/Harman-Kardon/Onkyo?
5. Klopt het dat de bediening van de Yamaha apparatuur over het algemeen wat moeilijker en stugger is dan andere merken?
Dit was het wel een beetje, Ik vindt het zelf een super mooi receivertje voor een zachte prijs, en van mij mag ie wel wat meer in de .. spot ..
Wat fotos

Ik hoop deze schoonheid volgende week in huis te hebben
Met de Wharfedale Moviestar 70+ (iemand ervaringen??, ook weinig informatie hier op dit forum te vinden