By each crime and every kindness, we birth our future
Erm, ja het voltage staat op 1,65 volt... de temperatuur is 35 graden. Ik kan em wel hoger zetten in de BIOS maar dan wordt ie dus vrij instabiel, terwijl ie wel veel hoger zou moeten kunnen... iemand een idee ?
temp 35 graden is oke
maareh, toch het voltage.
maarja, ik heb geen verstand van celerons, maar ik denk dat het voltag echt hoger moet
iig meer info geven als je zo'n vraag stelt
maareh, toch het voltage.
maarja, ik heb geen verstand van celerons, maar ik denk dat het voltag echt hoger moet
iig meer info geven als je zo'n vraag stelt
Dat is nou net het vervelende... het voltage staat op maximaal... ff alle specs op een rijtje dan:
Celeron 600E in Convertor Socker370 >Slot1
MSI-6199VA
256 100Mhz geheugen
Asus V3800Pro 32 MB
somebody help, hij is echt trrrraaaaaaaag
Celeron 600E in Convertor Socker370 >Slot1
MSI-6199VA
256 100Mhz geheugen
Asus V3800Pro 32 MB
somebody help, hij is echt trrrraaaaaaaag
Verwijderd
ik heb een celeron 600 (CC0 stepping) samen met asus slotkey, spire orb en een beetje arctic silver.
Draait op standaard voltage (1.7volt) stabiel op 927mhz op m'n oude abit bh6 rev. 1.0
Ik denk dat je naast goeie koeling ook geluk moet hebben met overklokken (goeie yields bij bepaalde weken etc...).
Experimenteer met voltages en busspeeds en kijk hoe ver je komt, niet alle celeron 600 halen de 900mhz.
Overklokken met busspeeds tussen 66 en 100, zorgt ervoor dat je je agp en pci bus overklokt. Misschien heb je devices die er gevoelig voor zijn. Scsi kaarten bijvoorbeeld kunnen heel slecht tegen overklokken.
Draait op standaard voltage (1.7volt) stabiel op 927mhz op m'n oude abit bh6 rev. 1.0
Ik denk dat je naast goeie koeling ook geluk moet hebben met overklokken (goeie yields bij bepaalde weken etc...).
Experimenteer met voltages en busspeeds en kijk hoe ver je komt, niet alle celeron 600 halen de 900mhz.
Overklokken met busspeeds tussen 66 en 100, zorgt ervoor dat je je agp en pci bus overklokt. Misschien heb je devices die er gevoelig voor zijn. Scsi kaarten bijvoorbeeld kunnen heel slecht tegen overklokken.
Wa's je koeler?
En weet je zeker dat die temperatuur-sensor een beetje betrouwbaar is?
En weet je zeker dat die temperatuur-sensor een beetje betrouwbaar is?
sigloos
ik geloof wel dat die sensor te vertrouwen is... M'n processor wordt ook helemaal niet warm... al ik de heatsink aanraak voelt deze een beetje lauw/warm aan, maar helemaal niet heet ofzo... Is er geen manier om die Celeron op 100 Mhz te krijgen (FSB) ofzo ? en zou iemand me kunnen vertellen waar die 'E' voor staat in 600E ? thnx !
Pagina: 1