Ik heb een simpele batchfile (xcopy C:\Test\*.* D:\Test\*.*) van xcopy maar is het mogelijk om een logfile te maken van hetgeen wat gekopieerd is ?
Verwijderd
xcopy C:\a.txt c:\b.txt >C:\log.txtVerwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 16:02:
Ik heb een simpele batchfile (xcopy C:\Test\*.* D:\Test\*.*) van xcopy maar is het mogelijk om een logfile te maken van hetgeen wat gekopieerd is ?
???
gebruik anders robocopy 
is gratis (zit in de 2003 resourcekit) en kan veel meer (oa logging, en kopieeren over langzame lijntjes zonder timeout)
is gratis (zit in de 2003 resourcekit) en kan veel meer (oa logging, en kopieeren over langzame lijntjes zonder timeout)
[ Voor 28% gewijzigd door Zwelgje op 27-07-2004 18:41 ]
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
zonder timeout klopt niet. robocopy heeft default gewoon 1 miljoen retries 
(tenminste als dat niet verandert is in de win2k3 resourcekit
)
(tenminste als dat niet verandert is in de win2k3 resourcekit
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 21:58 ]
ik doelde meer op het feit dat als je iets over een langzame lijn kopieerd met xcopy (of de verkenner) dat hij wel eens wil afbreken omdat de lijn te langzaam is.Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 21:57:
zonder timeout klopt niet. robocopy heeft default gewoon 1 miljoen retries
(tenminste als dat niet verandert is in de win2k3 resourcekit)
met robocopy heb je daar minder last van, en als je dat hebt gaat hij gewoon verder waar hij gebleven was
robo (=robust) copy
de 2003 versie (uit de resourcekit) kan nu ook actief blijven kijken of source en destination nog veranderd zijn, en dan zelfstandig gaan syncen (bij bijvoorbeeld elke 10 changes een syncslag)Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 22:10:
je hebt minder dataverkeer omdat robocopy exact dezelfde files skipped.
* Zwelgje gebruikt die feature om serverdata in sync te houden
Verwijderd
cool, moet toch ook maar eens met muts's citrix omgeving gaan werken... daar staat de win2k3 resourcekit voor me klaar
op Bill en Steve's server ookVerwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 22:18:
cool, moet toch ook maar eens met muts's citrix omgeving gaan werken... daar staat de win2k3 resourcekit voor me klaar
http://www.microsoft.com/...8c4790cffd&DisplayLang=en
Pagina: 1