Toon posts:

Wie kan em helpen met mijn ATI RADEON 9600 video kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een ATI radeon video kaart, nou zijn er programma's om je beeld te clonen ik heb er nu 1 maar deze wil alleen op een NVIDIA draaien en niet op een ATI.
Wie weet hoe ik dit het beste kan doen.

Ik wil dus niet het beeld van mijn monitor naar de tv slepen dit omdat dit heel ongemakkelijk is heb namelijk geen goed zicht op mijn tv vanaf de pc....

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2025

Tiny

Wat eten we?

heeft je kaart niet gewoon een svideo uit of een composite?
dan kun in de driver zelf gewoon aangeven dat je je beeld wil clonen.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 13:58
Lees eerst ff dit. Lukt het dan nog niet dan horen 'we' het wel.... ;)

De grote tv-out FAQ

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vorige NVIDIA kaart had dit wel daar kon je aangeven of je hem wilde clonen maar bij deze gaat dat niet en hoe ik het anders moet oplossen zou ik zo niet weten...

Verwijderd

Topicstarter
Heel aardig van iedereen alleen ik zoek alleen maar hoe ik mijn video kaart kan clonen meer niet heb alle andere mogelijkheden al bekeken maar via de driver kan ik het niet doen .....

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Wat bedoel je nou precies met "clonen"?
gebruik de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif EDIT knop!

[ Voor 62% gewijzigd door matinez op 27-07-2004 16:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat wat ik op de monitor heb ook op de tv krijg nu moet ik slepen en dat is in dit geval heel ongemakkelijk

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 07:16

Nik

Heb je niet in de driver instellingen van Windows de optie "het bureaublad uitbreiden naar deze mo0nitor" aan staan?

Klik rechts op je bureablad, dan eigenschappen. Vervolgens het tabblad Instellingen, daar zie je 2 monitoren staan als het goed is. Klik op de tweede. Nu kun je aanvinken of je het bureaublad wilt uitbreiden. Zet dit UIT. Als het goed is heb je dan 2x hetzelfde beeld :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat staat dus niet in mijn driver heb alleen maar de mogelijkheid van ATI gekregen om een scherm te selecteren en dat is alles helemaal niks anders er zijn genoeg mogelijkheden bij die driver maar geen1 waarmee je het beeld van je monitor op je tv kunt zetten....

• Nik

Nik

Je kijkt verkeerd. Lees eens wat ik zeg. Je moet niet in je driver paneel zitten van Catalyst.

Overigens post je in het verkeerde forum.

Probeer mijn post te lezen en te begrijpen, volg stap voor stap wat ik gedaan heb, want als ik eerlijk mag zijn praat je een beetje onduidelijk. Misschien wat leestekens gebruiken? Ik wil je graag helpen, maar dan moet je zelf ook een beetje "willen".

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
proller schreef op 27 juli 2004 @ 16:38:
Je kijkt verkeerd. Lees eens wat ik zeg. Je moet niet in je driver paneel zitten van Catalyst.

Overigens post je in het verkeerde forum.

Probeer mijn post te lezen en te begrijpen, volg stap voor stap wat ik gedaan heb, want als ik eerlijk mag zijn praat je een beetje onduidelijk. Misschien wat leestekens gebruiken? Ik wil je graag helpen, maar dan moet je zelf ook een beetje "willen".
Inderdaad, misschien is het handig als meneer Leip-o even de Faq doorleest ;)

Verwijderd

Je moet wel in het driverpaneel van Catalyst zitten. Als je je tweede monitor(=TV) uitvinkt dan geeft ie daar geen beeld op... Maar je zit wel op de goede weg :-)

Anyway, daarna ga je naar de advanced settings van scherm 1, zoek je in de tabs naar 'displays' en dan zie je bovenaan je computerscherm staan en onderaan een TV met een rode knop, als je daar op klikt wordt ie groen...

(Wat doet dit trouwens in Audio/Video Hifi???)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 16:53 ]

• Nik

Nik

Nee, ministermark, zo zet je de TV aan. Hij heeft het probleem dat de TV wel beeld geeft, maar dat het bureaublad er naar uitgebeid is. Oftewel, als hij nu wat wil lezen op zijn scherm, moet hij eerst het schermpje verslepen naar zijn monitor. Dat wil hij niet, hij wil hetzelfde beeld op zijn TV als op zijn monitor (clone).

Of mis ik wat?

Want zo doe ik het altijd met mijn R9800 PRO :)

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Je moet wel het volledige ATI control panel hebben (moet je echt bewust hebben geïnstalleerd naast de driver). En dan onder tabblad 'weergaves' of 'displays' volgens mij moet het staan.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 16:01:
Hallo ik heb een ATI radeon video kaart, nou zijn er programma's om je beeld te clonen ik heb er nu 1 maar deze wil alleen op een NVIDIA draaien en niet op een ATI.
Wie weet hoe ik dit het beste kan doen.

Ik wil dus niet het beeld van mijn monitor naar de tv slepen dit omdat dit heel ongemakkelijk is heb namelijk geen goed zicht op mijn tv vanaf de pc....
Bel de leverancier eens met deze vraag. Wij zijn geen helpdesk.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.