Bij een klant van onder draait een windows 2000 server. Hierop loggen mensen van een ander vestiging in via terminal service client. Daarom staat er op deze server ook een office 2000 geïstalleerd zodat daar via tsc gebruik van gemaakt kan worden.
Als je op de server Word opent dan staat daar het lettertype "Univers" geïnstalleerd (geen true type). Er is aan mij gevraagd of ik dit lettertype ook op een andere server wou installeren. Ik ben dus opzoek gegaan in de map Winnt\fonts. Hier is hij echter niet te vinden. Vervolgens heb ik de hele schijf doorzocht op *.fon en *.ttf (ook verborgen bestanden). Hier komt "Univers echter nog niet tevoorschijn.
Heeft iemand enig idee waar dit lettertype te vinden is?
edit: het lettertype staat ook niet in de vormgeving van windows.
Als je op de server Word opent dan staat daar het lettertype "Univers" geïnstalleerd (geen true type). Er is aan mij gevraagd of ik dit lettertype ook op een andere server wou installeren. Ik ben dus opzoek gegaan in de map Winnt\fonts. Hier is hij echter niet te vinden. Vervolgens heb ik de hele schijf doorzocht op *.fon en *.ttf (ook verborgen bestanden). Hier komt "Univers echter nog niet tevoorschijn.
Heeft iemand enig idee waar dit lettertype te vinden is?
edit: het lettertype staat ook niet in de vormgeving van windows.
[ Voor 6% gewijzigd door appelkoek op 27-07-2004 15:30 ]
I do what I like and I like what I do