Cogito ergo sum
Verwijderd
ik heb zelf een maxtor 20gig erin liggen en ben er zeer tevreden over weinig herrie 
kast staat los alleen een blower van de cpu
en het is lekker rustig hier in huis
kast staat los alleen een blower van de cpu
en het is lekker rustig hier in huis
Ik heb een Quantum..retestil, je hoort 'm zelfs bijna niet opstarten
Niet?
[Specs]
Ik heb zelf een WD expert 18gb..is niet echt stil..Mijn broer heeft de WD expert 28gb die is echt verschrikkelijk stil..Hoor je echt haast niet
Verwijderd
Mijn 6,4GB WD Caviar 5400rpm van september '98 maakt ook veel meer lawaai dan m'n IBM 7200rpm 20GB.
Ik hoef sowieso niks anders meer dan IBM. Ik zou dus gewoon zo'n IBM 7200rpm nemen
.
Ik hoef sowieso niks anders meer dan IBM. Ik zou dus gewoon zo'n IBM 7200rpm nemen
Ik heb zelf 2 IBM schijven (20,5 giggs 7200 2mb cache)
en die zijn fluisterstil, en mijn kast staat nog open ook....
en die zijn fluisterstil, en mijn kast staat nog open ook....
SiGNe heeft duidelijk geen Quantum Bigfoot.
Heb ik dus wel.
Als je hem uit z'n kast haalt en de stekker er aan laat, laat ie zichzelf uit. (Toch handig als je er een pesthekel aan hebt je hond uit te laten
)
Heb ik dus wel.
Verwijderd
Ik wilde net ook een 20GB HD gaan kopen en nou ik welke ik neem: IBM 20.5GB HD, 7200rpm met een 2MB buffer.
Verwijderd
Volgens mij zijn blijkbaar alle hd's stil. 
M'n maxtor 8,4 hoor ik niet eens door m'n cooling
M'n maxtor 8,4 hoor ik niet eens door m'n cooling
Cool 
ik heb net een paar dagen geleden een IBM 20.5 Gig, 7200rpm, 2MB cache besteld (bij perfect-systems.nl) voor 470,--
Helaas nog niet binnen, maar ik hoop dat ik hem wel op de mat hoor vallen een dezer dagen
ik heb net een paar dagen geleden een IBM 20.5 Gig, 7200rpm, 2MB cache besteld (bij perfect-systems.nl) voor 470,--
Helaas nog niet binnen, maar ik hoop dat ik hem wel op de mat hoor vallen een dezer dagen
Verwijderd
Seagate: Boren in stenen.
Quantum: Begin erg stil, wordt langzaam harder.
Maxtor: ERG stil
Maarja, ligt wel heel erg aan types. Verder zijn die speciale hd's van Quantum erg stil denk ik.. was laatst op tweakers, LCT ofzo.
Btw, weet niet of iedereen dat heeft maar uhm, hoe stiller een hd hoe sneller ie lijkt/voelt/whatever
Heeft iets te maken met smoothness ofzo denk ik, die seagates bv, als je er maar eentje hebt denk je dat ie kapot is.
Erm, als ie erg stil is hoor je dus ook niet wanneer ie met de hd bezig is heh, dat zal het wel zijn
Quantum: Begin erg stil, wordt langzaam harder.
Maxtor: ERG stil
Maarja, ligt wel heel erg aan types. Verder zijn die speciale hd's van Quantum erg stil denk ik.. was laatst op tweakers, LCT ofzo.
Btw, weet niet of iedereen dat heeft maar uhm, hoe stiller een hd hoe sneller ie lijkt/voelt/whatever
Erm, als ie erg stil is hoor je dus ook niet wanneer ie met de hd bezig is heh, dat zal het wel zijn
mijn maxtor 17 gb doet weer gek
nu gat ie af en toe hetzelfde geluid geven als ie net aan gaat maar dat weet ik hoeveel keer in windows en soms loppt heel windows dan vast een andere keer reset de hele pc gewoon
nu gat ie af en toe hetzelfde geluid geven als ie net aan gaat maar dat weet ik hoeveel keer in windows en soms loppt heel windows dan vast een andere keer reset de hele pc gewoon
.
Pagina: 1