Duron Cache unlocken via pinmod ? Of nog tips?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• PuijkeN
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-02 17:01
Is het mogelijk om bij een Duron Applebred de cache te unlocken via een pinmod ? Ik vind dit namelijk veel makkelijker.. ik heb al enkele pogingen ondernomen om dit te doen door de laatste L2 brug met elkaar te verbinden maar het lukt me tot nog toe op geen enkele manier.

Ik heb een Duron Applebred van week 33... stepping weet ek ni direct AXDA MIUHB ofzo dachtek... (kan da?). Ma nu hebbek al alles geprobeerd maar het lukt dus niet om die cache te enabelen...

Kweet da er kans is da het zoiezo ni lukt.. ma nu weetek ni eens of et lukt.. want em heeft nog geen enkele keer aangeven da de cahce unlockt zou zijn... Tlevert toch tamelijk wa prestatiewinst op en op 2300 Mhz zal da toch al wa zijn denkek.

Heeft der iemand nu nog ideeen of tips of eventueel een pinmod guide van hoe ik de cache toch nog zou kunnen unlocken?? Thx...

PS: hoop dat ie niet dicht gaat... in applebred topic kreeg ik geen antwoord..

PVOutput

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-02 16:14
How, wil je aub voortaan ff de msn taal achterwege laten?
Ik snap je tekst wel maar het is echt moeilijk lezen hoor....

Maar volgens mij kan het cache enabelen niet via pinmod, maar alleen via bruggen op je proc.

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:10

Rico

Wie dit leest is gek....

Begrijp er helemaal niks van :+

Verwijderd

leer toch eens nederlands man........ :(

• PuijkeN
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-02 17:01
Ok tweede poging dan maar. Het lukt me heus wel..

Ik heb dus een Applebred Duron die ik wil modden zodat de volledig L2 cache unlockt is. Ik heb echter al verschillende stappen ondernomen om dit te doen via de bruggen maar niets werkte .. :(

Daarom wou ik even weten of dit mogelijk is door middel van een pinmod?? Dit zou namelijk veel handiger zijn dan telkens met zilververf prutsen op de bruggen. Het lukt me gewoon niet... De L2 brug ligt nu trouwens bijna volledig bloot denk ik want ik zie op die plek al geen groen meer maar koper. Kan er nu nog iets gedaan worden via een pinmod? Of zie ik iets over het hoofd met die bruggen ?

PVOutput

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-02 16:14
PuijkeN schreef op 27 juli 2004 @ 15:39:
Ok tweede poging dan maar. Het lukt me heus wel..

Ik heb dus een Applebred Duron die ik wil modden zodat de volledig L2 cache unlockt is. Ik heb echter al verschillende stappen ondernomen om dit te doen via de bruggen maar niets werkte .. :(

Daarom wou ik even weten of dit mogelijk is door middel van een pinmod?? Dit zou namelijk veel handiger zijn dan telkens met zilververf prutsen op de bruggen. Het lukt me gewoon niet... De L2 brug ligt nu trouwens bijna volledig bloot denk ik want ik zie op die plek al geen groen meer maar koper. Kan er nu nog iets gedaan worden via een pinmod? Of zie ik iets over het hoofd met die bruggen ?
Dat is een veel beter! :)
choezojei!

Maar ff serieus, het is bekend dat de groene durons met coating (bijna) niet te unlocken zijn, ook als alles is weggekrabt.
Dus waarschijnlijk heb je écht gewoon pech..... :'(

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

PuikeN, kijk eens hier: [rml][ OC] Duron Applebred Overclocking Deel III[/rml] :) Staat heel wat in waar je mee uit de voeten kunt ;) Eerst even de moeite doen om te zoeken dus :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.