Ervaringen met Buffalo?

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• kikibu
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-06 14:33
Ok het zit dus zo. Ik kan nu 2x 256 Mb DDR PC3200 Buffalo geheugen (met Buffalo chips) voor 50 Euri kopen. Ik wil dit gaan doen, maar wil graag eerst wat meer ervaringen horen als het kan en ik heb wat vraagjes.

Ik heb al 2 reviews gezien/gelezen en een paar topics doorgenomen, maar weet nou niet echt wat Buffalo inhoudt. Wat houdt het in? Maken ze hun eigen chips? Is het A-Merk? Is het goed over te klokken? Welke chips zitten erop? Lijkt het jullie een verstandige koop?

Alvast thx voor jullie hulp ;)

Verwijderd

Als er ook serienummers en al op de chipjes staan dan zijn het buffalo chipjes, zoniet gelabeld. Het is waarschijnlijk geen A-merk, overclocken kan je beter zelf testen, maar ik betwijfel dat ze goed overklokken, wie weet.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je treft het :) Je zit in een groot ervaringendatabase te posten. Je kunt mbv de Search ervaringen terugvinden: [search=buffalo geheugen].

En nee, het is geen A-merk geheugen en het maakt niet zelf chips. Chips kunnen bij B-merken altijd verschillen naar gelang de markt. Er kunnen Hynix, Samsung, Elpida, Winbond etc. chips erop voorkomen. Zie ook [google=buffalo memory chips].

Al met al een zoekertje, dicht dus.

Dit topic is gesloten.