Toon posts:

User manuel mitsubishi CT-29B2EST

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb hier een mitsubishi tv staan en het probleem is dat ik niet weet hoe ik hem aan krijg. Met de aan uit knop gaat die alleen naar stanby en hij reageerd niet op me universele afstandbediengen.

Via google heb ik niks kunne vinden behalve waar je service manuals kan kopen met een credit kaart (maar die heb ik niet).
Weet hier mischien iemand hoe je deze tv aan zet of waar ik de gebruiksaanwijzing kan vinden van deze tv ?

Verwijderd

Volgens mij is een TV geen gadget dus misschien kan het verplaatst worden naar AV&H :?.

Verwijderd

Topicstarter
Dan hoorde die daar thuis, lastig met zo veel forums je weet nooi welke je moet hebben.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik denk dat je even moet zoeken op RC5 / RC6 codes voor een mitshubishi TV. Dat is de infraroodcode waarme je je TV aanstuurt. Dat MOET te vinden zijn; in manuals van Philips TV's (die zeker te weten on line staan) staan ze zo in. Heb nl een philips TV thuis en daar staat het in...alleen ben nu niet thuis :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het.

TV staat op zo draaibare tv, wat blijkt...
Je kan de tv alleen aan zetten waneer de tv in het midde staat van die draaibare voet 8)7 . Nu snap ik niet de nut van die voet maar de tv doet het wel _/-\o_ .

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[GT] -> [AVH]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1