Toon posts:

Nero 5.0 to 6.3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is om een Nero 5.0 (officieel) te updaten naar een Nero 6.3.*?
alvast bedankt

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-08 22:43

job

nee dat kan niet :)

je kan hem wel updaten naar de laatste versie.. Ik geloof 5.5.10.42
En daarmee worden bijna alle branders wel ondersteund.

Nero 5 is trouwens beter dan buggy nero 6.

[ Voor 96% gewijzigd door job op 27-07-2004 13:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
het gaat er eigenlijk om, mijn Pioneer DVR-107D schrijft probleemloos alle DVD+RW EN DVD-R en DVD-RW. Maar bij de DVD+R geeft hij bij diverse merken medium een foutmelding (Could not perform end of Disk)
Na wat research blijkt dit te kloppen verholpen met Nero 6.3.
Echter heb ik alleen Nero 5.0 Officieel thuis liggen.

Dit betekent dus dat ik Nero 6.0 officieel moet aanschaffen en updaten naar de 6.3.* versie?

Bvd

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 19:40
updaten niet, wel upgraden (maar dat kost geld: €34,99)

Kan me trouwens niet voorstellen dat je dit zelf niet kon vinden: http://www.nero.com/en/nero6_upgrade.html

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenG op 27-07-2004 13:20 ]

• job

job

Om alleen voor dvdtjes een nieuw brand programma te kopen vind ik een beetje zonde.
Ik zou zeggen gebruik makeiso om een iso te maken, die je daarna met elk gratis programma kan branden (bijvoorbeeld dvddecrypter).

Verwijderd

Topicstarter
Helaas werk het met andere progjes zoals DVD-decrypter of alcohol120% ook niet.

• job

job

Dan denk ik dat het aan je brander ligt.
Als hetzelfde probleem voorkomt met verschillende software, dan moet het bijna wel een hardware matig probleem zijn.
Flash eens een nieuwere firmware in je brander. misschien dat dit het probleem oplost.

Verwijderd

http://www.cdburnerxp.se/newdesign/testeddrives.php

CDBurnerxp schijnt jouw brander Pioneer DVR-107D te ondersteunen, is nog freeware ook, meen ik te zien
Give it a try...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 17:51 ]

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 13:23
damster schreef op 27 juli 2004 @ 13:13:

you got point. ik gebruik ook nog lekker de laatst 5.5.x.x met nero 6 kan ik geen bestanden branden die bijv. 700.01 mb zijn en 699.99 ga wel, en nee ligt niet aan de overburn instellingen bij de opties

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 19:40
@andre_at_home: Dat cdburnerxp ziet er goed uit! Heb je zelf ook ervaring met dat programma?

Verwijderd

Als ik Nero niet bij mijn laptop gekregen had....
Ik heb hem wel even geinstalleerd maar ik nog niet voor het branden getest. Audio rip doet iet prima, worden mp3 bij standaard instelling.
Voor wat je basic nodig hebt lijkt het me prima, zou geen Nero kopen als ik hem er niet bijgekregen had (ik maak vnl backups, brand iso van Linux, amper muziek, ripje was even een testje "zonder te branden"...)

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

damster schreef op 27 juli 2004 @ 13:13:

Helemaal eens ja. Nero 6 werkt zo traag als dikke stront door een trechter achteruit op de maan in de winter ;) Ik ga hem denk ik ook weer downgraden.

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:46

sjirafje

No inspirational quotes here

Gully schreef op 28 juli 2004 @ 21:33:
[...]

Helemaal eens ja. Nero 6 werkt zo traag als dikke stront door een trechter achteruit op de maan in de winter ;) Ik ga hem denk ik ook weer downgraden.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar weet je wel hoe gemakkelijk ik de werkin van nero 6 aan mijn ouders kon uitleggen? Echt wat dat betreft geweldig programma.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel. Ik heb momenteel een demo versie van iemand gekregen. Ik heb het gebprobeert en het werl nu wel, alleen inderdaad wat jullile zeggen: Het is zo traag als dikke strond.
Pagina: 1