Ik wil binnenkort aan de slag met Protools 5.01 LE. Nu heb ik daar een nieuwe PC voor nodig. Ik heb mininaal een PIII 700 nodig (Pentium 3 dus), met het liefst 256 mb RAM. Een simpele cd-writer, En een +/- 30 GB 7200 RPM schijf ivm harddisk-recording. Het liefst alles in een 19" case zodat ie bij de rest van de audio-apparatuur in het rek/flightcase kan. Een monitor heb ik al, en hij word waarschijnlijk alleen gebruikt voor Protools 5.01 LE.
Nu vroeg ik me dus af of iemand hier ervaring mee heeft (Protools-PC), en misschien mee kan denken met het samenstellen. En ik vroeg me af of het een goed idee is is om dit alles in een 19" Case te proppen ipv een bigtower. En wat een goed P3 Mobo is. Het liefst zou ik niet meer dan +/- fl. 2800,- uit willen geven. Alle commentaar/hulp is welkom!
Nu vroeg ik me dus af of iemand hier ervaring mee heeft (Protools-PC), en misschien mee kan denken met het samenstellen. En ik vroeg me af of het een goed idee is is om dit alles in een 19" Case te proppen ipv een bigtower. En wat een goed P3 Mobo is. Het liefst zou ik niet meer dan +/- fl. 2800,- uit willen geven. Alle commentaar/hulp is welkom!