"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
of gewoon met een droge doek ofzo
Als je maar goede wrijving hebt
Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT
Heb ik idd ook gehad, beetje een minpunt van apple
Ik heb het met een heel klein beetje glassex en een droog doekje weggekregen. Op het apple forum hadden ze het erover dat je het ook gewoon weg kan krijgen met een gum, maar volgens mij krijg je daar nogal wat strepen van
Ik heb het met een heel klein beetje glassex en een droog doekje weggekregen. Op het apple forum hadden ze het erover dat je het ook gewoon weg kan krijgen met een gum, maar volgens mij krijg je daar nogal wat strepen van
Neem gewoon een keukendoekje. Doe hier een heel klein beetje spiritus op en wrijf zo de lijm eraf. Anders met terpetine. Geen Thinner gebruiken, dit lost plastic extreem snel op. Terpetine minder snel
Wel daarna met water terpetine resten weghalen.
Met de fohn de lijm een beetje warmen en dan met een doekje eraf wrijven. Werkte bij m'n brommer toch.
Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!
Meestal gaat dit soort lijm er goed af als je er maar vaak genoeg met je vinger over heen gaat. Lijm kleeft dan aan elkaar en op den duur is het een soort bolletje geworden wat je er zo vanaf trekt. Chemische oorlogsvoering blijft gevaarlijk, zou eerst bovenstaande proberen
offtopic:
looin schreef op 27 juli 2004 @ 22:08 Werkte bij m'n brommer toch.
Brommer met Touchwheel
looin schreef op 27 juli 2004 @ 22:08 Werkte bij m'n brommer toch.
Brommer met Touchwheel
Kbedoel wel dat ik de lijmresten eraf kreeg zonder het plastic te beschadigen.
Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!
Gewoon met een droge vinger en het laatste beetje met een natte vinger, easy as that!
GEEN andere middelen gebruiken (gereedschap en schoonmaak / oplosvloeistoffen).
GEEN andere middelen gebruiken (gereedschap en schoonmaak / oplosvloeistoffen).
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Plakbandje erop plakken en eraf trekken en dat vaak herhalen. Niet vergeten om af en toe een nieuw plakbandje te pakken
.
Na hier de wat tegenstrijdige berichten gelezen te hebben heb ik het geprobeerd met een licht vochtig doekje met een heel klein beetje glassex op, ging perfect zonder enige schade (niet dat glassex invreet, maar die vage iogene stofjes schijnen nogal sluiting te veroorzaken als je niet uitkijkt). Evengoed bedankt voor het meedenken 
Wrijven met vingers was ook wel mijn eerste gedachte, maar de lijm werkte niet mee, rolde niet in bolletjes maar maakte alleen hele vieze vegen.
Wrijven met vingers was ook wel mijn eerste gedachte, maar de lijm werkte niet mee, rolde niet in bolletjes maar maakte alleen hele vieze vegen.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Pagina: 1