Toon posts:

Bureablad 4x op mijn beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo... ik heb een probleempje.. mijn computer beeldscherm deed het niet meer dus heb een nieuw beeldscherm erop gezet. Nadat ik er een nieuwe beeldscherm op heb gezet geeft hij 4x mijn windows aan op een beelscherm. Je kan dus echt bijna niets zien. Maar ga ik gewoon in veilige modus erin zoals nu dan doet alles het gewoon normaal. Weet iemand toevallig wat het kan zijn?

Dank u

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-03 21:19
Ondersteund je nieuwe monitor wel de resolutie die je gebruikt?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:06

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijder in de wel werkbare veilige modus even de video en monitor drivers, start opnieuw op en laat Windows dan maar weer detecteren wat voor scherm e.d. je hebt. Meteen ook even de nieuwste videokaartdrivers downloaden en installeren.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Wat je ook kunt doen is gewoon je computer in veilige modus opstarten. en dan je beeldscherm eigenschappen op 640*480 zetten en dan toepassen. Normale windows zal nu in 640*480 resolutie draaien en deze zal dan moeten doen. En dan gewoon kijken tot hoever je monitor kan
:9

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

Verwijderd

Topicstarter
oke jongens erg bedankt voor jullie reactie het was de te hoge resolutie