Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[1U] Audio connector te hoog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 19" chieftec 1u case gekregen, maar de verticale audioconnector (standaard) van de Gigabyte 8IPE1000-G die ik erin wil proppen is net te hoog :(

1. Hoe kan ik deze connector er vanaf krijgen zodat het mobo werkende blijft?
2. Ik heb een 1u cooler, en de gele cpu-fan steun moet ik vervangen. Deze zit aan de onderkant vast met een zwarte clip oid. Gewoon knippen?

mobo:
Afbeeldingslocatie: http://tw.giga-byte.com/Motherboard/FileList/ProductImage/photo_8ipe1000g_big.jpg

Verwijderd

1: solderen
2: haakjes samendrukken

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 21:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Hij doet het gewoon zonder dat ding (iig mijn bord, een amd ding). Ik ad een waar deze dingen 3 verschillende kleuren hadden, wat blijkbaar onder het metaal ook uit 3 losse plastic blokjes bestaat die aan elkaar zijn vastgeklikt. Zelf heb ik het metalen omhulsel weggesloppt en het bovenste blokje eraf gebroken (wilde de speakeruitgang bruikbaar houden, muziek @ colocatie! ;P). Gaat prima :)

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:42

aKra

Intentionally left blank.

Wat ik ook vaak heb meegemaakt is dat je die gekleurde plastic ringetjes ervoor eraf moet "schuren"/knippen. Dan pastte het ook nog wel eens...

Maar vaak inderdaad, solderen :)

Intentionally left blank.

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-11 21:28

Skef

Ik scheer.me

Met een fijne ijzerzaag het bovenste gekleurde ringetje er af zagen...

Al meerdere keren gedaan, werkt perfect!

Denk bij die chieftec 1U's wel goed aan de koeling, je hebt echt een goede cpu-koeler nodig (dus geen Spire Racksperr).

Ik heb zelf laatst nog zo'n kastje gebouwd, en hierin een 1U Intel cooler van Thermaltake. Deze wist de zaak nog redelijk op acceptabele temps te houden... Die koeler is iig te halen bij Progress, waar je kast ws. ook vandaan komt...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Kippenijzer

Kippenijzer

Skef schreef op 27 juli 2004 @ 12:31:
Denk bij die chieftec 1U's wel goed aan de koeling, je hebt echt een goede cpu-koeler nodig (dus geen Spire Racksperr).
Is dit puur voor Intel, of geld dit ook voor AMD (heb zelf net de Racksper VII besteld). En heb je eventueel geschikte alternatieven (voor AMD) ?

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-11 21:28

Skef

Ik scheer.me

Pfoe, ik weet dat het zo is bij de SocketA's en bij de socket478's...

Wat voor socket AMD zoek je? Want volgens mij heeft thermaltake ook voor de andere sockets wel leuk spul...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Kippenijzer

Kippenijzer

idd de socketA(462). Die RackSper zal in mijne ene chassis wel voldoende koelen, gezien daar voldoende airflow is, buiten die van de cpu koeler zelf, echter zit ik voor een ander chassis idd even te kijken *of* er uberhaupt wel een koeler is die hem koel genoeg zal kunnen houden.
Pagina: 1