Hoe kan ik de volgorde van de programma's in de werkbalk veranderen? Slepen met linker en rechter muisknop lukt niet.
Wat dacht je van Beeld/Werkbalken/Aanpassen of F1?
ARME AOW’er
Ik bedoel de volgorde van de programma's in de balk onderin beeld.GuardianAngel schreef op 27 juli 2004 @ 11:55:
Wat dacht je van Beeld/Werkbalken/Aanpassen of F1?
[gok] Is dat niet gewoon alfabetisch ? [/gok]
Je bedoelde dus de statusbalk?
Niks alfabetisch lexicografisch.
Nope, in volgorde van opening afaik.
Niks alfabetisch lexicografisch.
ARME AOW’er
Als je de quicklaunch bedoelt, die kan je gewoon verslepen, op voorwaarde dat je taskbar niet gelocked staat.
Verwijderd
Dit kan niet. (kort gezegd)
En ben toch wel een aardige XP expert. Zo er heel raar van staan te kijken als dit wel kon. Zelf ook al eens geprobeerd.
En ben toch wel een aardige XP expert. Zo er heel raar van staan te kijken als dit wel kon. Zelf ook al eens geprobeerd.
Hmm - wat bedoel je nu precies idd? De quick launch (die toolbar naast je start menu), de system tray (dat ding naast je clock) of de taskbar (de balk met de actieve windows erop) ?
Ik bedoel de taskbar (de balk met de actieve windows erop).elevator schreef op 27 juli 2004 @ 13:49:
Hmm - wat bedoel je nu precies idd? De quick launch (die toolbar naast je start menu), de system tray (dat ding naast je clock) of de taskbar (de balk met de actieve windows erop) ?
Dus het kan niet?Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 14:07:
[...]
Ik bedoel de taskbar (de balk met de actieve windows erop).
Zoals al eerder is gezegd: nee. De programma's staan daar op volgorde van opstarten, dus je kan de volgorde niet handmatig aanpassen.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Pagina: 1