Beste mede tweakers ik heb even een vraagje. Ik krijg de laatste tijd sms jes van het nummer 818 met de tekst download complete. Ik weet niet van wie het komt of wat het betekend. heeft iemand dit ook weleens gehad en wie weet hoe ik er vanaf kan komen?
op google vond ik dit, maar daar heb je ook niets aan (er staat geen oplossing bij), maar mss kan je die persoon eens contacteren?
edit: lol, url vergeten, http://groups.google.be/g...rmes.castel.nl%26rnum%3D1
edit: lol, url vergeten, http://groups.google.be/g...rmes.castel.nl%26rnum%3D1
[ Voor 51% gewijzigd door Mayco op 27-07-2004 11:50 ]
Verwijderd
Wat vond je?Mayco schreef op 27 juli 2004 @ 11:49:
op google vond ik dit, maar daar heb je ook niets aan (er staat geen oplossing bij), maar mss kan je die persoon eens contacteren?
EDIT:
oohh, ok. dacht al wat een vreemde post
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 11:51 ]
Ik krijg dit ook sinds eergister ofzo, ook orange.
Kreeg net weer een, zou net GoT door gaat spitten
Ik heb ook nog nooit iets besteld bij vodafone.
Kreeg net weer een, zou net GoT door gaat spitten
Ik heb ook nog nooit iets besteld bij vodafone.
Verwijderd
Ik heb zojuist op mijn Nokia 6610 ook een sms gehad. In INBOX staat hij
als "Onleesbaar" en als ik hem open staat er bij nummer "+818" en in de sms
staat ""Aanpassing SIM kaart is mislukt".
Ik heb een Orange Free 20 euri abbo. Ik hoorde al van iemand anders bij Orange
dat ze hetzelfde berichtje hebben gehad vandaag. Weet iemand wat het inhoudt?
Is Orange iets aan het aanpassen?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 14:50 ]
Verwijderd
Orange stuurt nu dit soort update berichten om de lijst met roamingpartners (voorkeursnetwerken) aan te passen. Omdat Orange zich laatst heeft aangesloten bij de FreeMove Alliance (samen met T-Mobile, TIM en Telefonicá). Als je dus nu in Duitsland belt springt 'ie bijvoorbeeld standaard op E-Plus en dat wordt voortaan T-Mobile DE.
Ik krijg hem zojuist ook binnen. Gelukkig laat ik dit soort dingen nooit zomaar automatisch accepteren door mijn foonVerwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 14:48:
Ik heb zojuist op mijn Nokia 6610 ook een sms gehad. In INBOX staat hij
Ik heb nooit bericht gehad van Orange dat ze hiermee bezig zijn....dus zolang ik niks officieels hoor heb ik ook geen zin in ongein
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik kreeg hier met me orange abo (40) ook een download is mislukt sms.
De plekken waar ik in duitsland kom kan ik nog gewoon met orange bellen
De plekken waar ik in duitsland kom kan ik nog gewoon met orange bellen
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Verwijderd
Mmm.. ik krijg toevallig ook net een smsje van 818! Bij mij was het smsje echter helemaal leeg (dus geen tekst). Ik heb ook een abo van Orange!
Denk dus niet dat het spam of iets in die richting is, maar dat Orange gewoon met wat bezig is. Overgens heeft het bij mijn gsm nix gedaan, heb geen extra menu's of wat dan ook. Ik heb trouwens een Orange 30 met een SonyEricsson T610.
Denk dus niet dat het spam of iets in die richting is, maar dat Orange gewoon met wat bezig is. Overgens heeft het bij mijn gsm nix gedaan, heb geen extra menu's of wat dan ook. Ik heb trouwens een Orange 30 met een SonyEricsson T610.
Phew.. wat een opluchting!
Kreeg net een SMSje van +818 met de text "Aanpassing SIM kaart is mislukt". Heb een Orange Free 30 abbo
Was al niets te vinden op google en orange site.. gelukkig dat GoT een stuk informatie-rijker is
Ik was al bang voor wat dit kon betekenen, maar schijnbaar iets van Orange zelf? Maar betekend dit dan dat je door het versturen van een bepaald SMSje aanpassingen aan een simkaart kan maken?
Ik heb onlangs wel "ontdekt" dat ik geen SMSjes naar mn vriendin (ook orange free 30) kan versturen welke beginnen met een sterretje (*).
Kreeg net een SMSje van +818 met de text "Aanpassing SIM kaart is mislukt". Heb een Orange Free 30 abbo
Was al niets te vinden op google en orange site.. gelukkig dat GoT een stuk informatie-rijker is
Ik was al bang voor wat dit kon betekenen, maar schijnbaar iets van Orange zelf? Maar betekend dit dan dat je door het versturen van een bepaald SMSje aanpassingen aan een simkaart kan maken?
Ik heb onlangs wel "ontdekt" dat ik geen SMSjes naar mn vriendin (ook orange free 30) kan versturen welke beginnen met een sterretje (*).
Ikzelf kreeg van de week ook een leeg smsje van +818.
Na ff zoeken kwam ik erachter dat dit dus een aanpassing van je simkaart betreft van orange.
Na ff zoeken kwam ik erachter dat dit dus een aanpassing van je simkaart betreft van orange.
Ik kreeg net een smsje van 818 met de tekst "Onleesbaar", ook met orange. Werkt die aanpassing dan wel? En wat voor aanpassing moet het eigenlijk zijn?
Me too: Orange en een onleesbaar SMSje. Lijkt me stug dat de aanpassing werkt als de GSM niet met he berichtje overweg kan. Misschien dat het alleen voor bepaalde GSMs is bedoeld?
(Ik heb trouwens een Nokia 3100.)
(Ik heb trouwens een Nokia 3100.)
[ Voor 12% gewijzigd door pven op 28-07-2004 15:07 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
ik kreeg vanochtend ook een SMS'je. Topic kan dicht, er bestaan al meerdere topics hierover. Het betreft een aanpassing van je SP-lijst. Wanneer de download mislukt was, betekende dit dat de lijst niet aangepast kon worden omdat ie al te nieuw was.
Ik heb sinds 6 dagen geen Orange meer, ik heb me nummer meegenomen naar T-Mobile, maar ik kreeg ook een SMSje van 818, met allemaal onleesbare text. Kan het kloppen dat ik nog in een update lijstje stond van de Oranjes? Ik vind het niet echt netjes dat ze onaangekondigd dit soort aanpassingen gaan doen, stelletje amateurs!
Hoe moeten wij dat weten?collin schreef op 28 juli 2004 @ 20:05:
Ik heb sinds 6 dagen geen Orange meer, ik heb me nummer meegenomen naar T-Mobile, maar ik kreeg ook een SMSje van 818, met allemaal onleesbare text. Kan het kloppen dat ik nog in een update lijstje stond van de Oranjes? Ik vind het niet echt netjes dat ze onaangekondigd dit soort aanpassingen gaan doen, stelletje amateurs!
offtopic:
Je zit bij T-mobile en daarom zijn ze bij Orange plots een stelletje amateurs ...
Je zit bij T-mobile en daarom zijn ze bij Orange plots een stelletje amateurs ...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Dat is de info waar ik naar zochtSURFivor schreef op 28 juli 2004 @ 16:42:
Wanneer de download mislukt was, betekende dit dat de lijst niet aangepast kon worden omdat ie al te nieuw was.
Verwijderd
In de Orange shop wisten ze niks van dit 818 sms verhaal. Hij zag t in ze PC voor t eerst, hij had t zelf ook gehad en was verbaasd waarvoor dit was. Toen heb ik het verhaal uitgelegd aan hem, was wel grappig.
Omdat ze mij blijkbaar ook dat SMSje gestuurd hebben (terwijl ik geen abonnee meer ben) en omdat ze instellingen an gaan lopen passen ZONDER de abonnees op wat voor manier dan ook in te lichten vind ik amateuristisch ja! Uit dit topic blijkt wel dat een hoop mensen zoiets hebben van 'WTF!! aanpssing mislukt????'pven schreef op 28 juli 2004 @ 21:34:
[...]
Hoe moeten wij dat weten?
offtopic:
Echt profi is het niet
En tis misschien nieuw voor je, maar er zijn mensen die wel weten hoe dat in elkaar zit, op die mensen deed ik een beroep. Maar goed, laat maar.
Pagina: 1