Wat ik wil is dat ik bij het opstarten van mijn computer automatisch ingelogd word, zodat de automatisch uit te voeren programma's gestart worden, ik verbonden wordt met IRC, m'n mail opgehaald etc. In die tijd kan ik dan iets anders gaan doen, en als ik terug kom hoef ik alleen maar even in te loggen en alles staat al voor me klaar om aan het werk te gaan, zonder dat ik hoef te wachten tot XP eigenlijk uit-opgestart is.
Alleen, ik wil dat mijn computer ondertussen niet unlocked wordt. Het welcome screen moet blijven staan. Ook automatisch laten inloggen en dan als onderdeel van de startup procedure automatisch weer laten locken vind ik niet acceptabel.
Het lijkt me dat dit moet kunnen, aangezien Windows XP sinds de komst van Fast User Switching (oh goddelijk), meerdere gebruikers tegelijk ingelogd kan laten zijn.
Er is echter nogal weinig over te vinden. Dus mijn vraag aan jullie: is dit mogelijk?
Alleen, ik wil dat mijn computer ondertussen niet unlocked wordt. Het welcome screen moet blijven staan. Ook automatisch laten inloggen en dan als onderdeel van de startup procedure automatisch weer laten locken vind ik niet acceptabel.
Het lijkt me dat dit moet kunnen, aangezien Windows XP sinds de komst van Fast User Switching (oh goddelijk), meerdere gebruikers tegelijk ingelogd kan laten zijn.
Er is echter nogal weinig over te vinden. Dus mijn vraag aan jullie: is dit mogelijk?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 10:50 ]