Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Metro Aktie: SonyEricsson K700i + Orange 30 24mnd

Pagina: 1
Acties:

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Ik zag in de Metro van maandag 26 juni staan:

Een superaanbieding: als je nu kiest voor een 2-jarig Orange Free €30,- heb je voortaan alle
vrijheid die je als mobiele beller nodig hebt, je betaalt €30,- per maand en ontvangt direct
€30,- per maand aan beltegoed. Dus geen dure abonnementskosten meer! Bij Orange
Free zitten alle kosten van het gebruik van je mobiele telefoon in je maandbedrag. Inclusief
SMS-en en bellen in het buitenland. Dat komt goed uit, want als je nu kiest voor deze
speciale aanbieding ontvang je na je eerste factuur drie maanden lang €30,- extra
beltegoed per maand! Dus in totaal €90,- extra vakantie-beltegoed! Alléén bij Orange
kun je het beltegoed dat je niet gebruikt onbeperkt meenemen naar de volgende maanden.
Bij Orange Free betaal je geen aansluitkosten, bij aflevering van het toestel betaal je slechts
eenmalig €25,- voor het welkomstpakket en hiervoor ontvang je niet alleen je SIM-kaart
maar ook nog eens €15,- extra beltegoed!
Als je gebruik wilt maken van deze aanbieding, maar je bestaande mobiele nummer van een
andere aanbieder wilt behouden, kan dit ook.

vanpeltje

• vanpeltje
Nu vraag ik me af, na hoeveel maanden is het bij Orange mogelijk om een abonnement lager te nemen (in dit geval Orange Free 20) en is het ook mogelijk om van Orange Free 40 naar Orange Free 20 te gaan?

graag jullie reactie :)

vanpeltje

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 13:23
na 6 maanden kan je naar beneden, alleen je mag in de voorgaande maanden niet die €30,- opmaken.

Verwijderd

vanpeltje schreef op 27 juli 2004 @ 10:35:
Nu vraag ik me af, na hoeveel maanden is het bij Orange mogelijk om een abonnement lager te nemen (in dit geval Orange Free 20) en is het ook mogelijk om van Orange Free 40 naar Orange Free 20 te gaan?

graag jullie reactie :)
Je mag die 30 euro in de vorige maanden wel opmaken alleen mag je maar een stapje omlaag dus je mag niet van 40 naar 20!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:32

Matjan

:D

Maar om dat mogelijk te maken (alles betalen uit 1 bundel),
liggen de tarieven bij Orange heel erg hoog!!!!

Bellen van Orange naar Orange betaal je dus 10 cent,
Maar als je van Orange naar een andere provider belt,

betaal je het DUBBELE....

Dat terwijl je bij alle andere providers (Telfort&T-Mobile) rond de 10 cent per minuut belt naar iedereen...

En daar is de K700 ook gratis...

Dus denkt daar nou maar over na.....

Schiedam | 4050 Wp ZZO

• vanpeltje
ik kies voor Orange omdat je het belbundel onbeperkt kan meenemen! en aan het einde van het jaar kun je je abonnement laten omzetten naar een prepaid (Orange Ready in dit geval geloof ik)

Bij andere providers gaan ze niet zolang mee en raak je dus je geld kwijt...

iemand nog meer tips en waar kan ik dat precies vinden van die verlagen van abo of moet ik die klantenserivce bellen :S

vanpeltje

• vanpeltje
heeft iemand misschien een betere aanbieding dan deze?

ik zag op gsm.nl 2 jaar lang debitel 90 voor 19,88 per maand maar dat vind ik nix..

andere providers?

vanpeltje

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:56
ik lees in het k700 topic dat de k700 vanaf vandaag bij BC gratis is bij een orange Free 30 1 jaar

[ Voor 5% gewijzigd door Maite op 27-07-2004 11:24 ]

• Matjan

Matjan

vanpeltje schreef op 27 juli 2004 @ 11:12:
ik kies voor Orange omdat je het belbundel onbeperkt kan meenemen! en aan het einde van het jaar kun je je abonnement laten omzetten naar een prepaid (Orange Ready in dit geval geloof ik)

Bij andere providers gaan ze niet zolang mee en raak je dus je geld kwijt...

iemand nog meer tips en waar kan ik dat precies vinden van die verlagen van abo of moet ik die klantenserivce bellen :S
Daar heb je gelijk in,
maar het is zaak om te kiezen welke bundel het best bij je past...

Als je veel belt is orange niet voordelig...
Mijn rekeningen bij orange waren altijd rond de 300 euro
en bij Telfort nu zijn ze rond de tachtig....

En ik bel veeeeel meer.....

Schiedam | 4050 Wp ZZO

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 20:10

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Voornamelijk als je veel belt naar mobiel. Ik zelf heb T-mobile 300, betaal ik 12 cent voor mobiel, bij Orange is dat 22 cent. Scheelt nogal. Scheelt zelfs zoveel dat ik het niet erg vind, dat ik af en toe 10 minuten kwijt raak.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

• Matjan

Matjan

Met andere woorden:

"Denk er goed over na en kies de bundel die bij je past"

B)

Schiedam | 4050 Wp ZZO

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:23

JT

VETAK y0

Ik vind dit niet zo bijzonder ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Die € 90 extra tegoed maakt het wel aardig.

Verwijderd

Bij KPN (MobielPlus) kun je je bundel 3 maanden meenemen, je kunt voordeelnummers opgeven en de eerste 3 maanden krijg je een dubbele bundel.
Ik heb 2 weken geleden een 2 jarig KPN MobielPlus 25 abonnement afgesloten op gsm.nl. Kreeg nog € 89 TERUG bij een SonyEricsson K700i
Met een MobielPlus abonnement kun je ook alle diensten uit 1 bundel betalen, ook GPRS, dat kost bij Orange nog iets van € 6 per maand...

Er zijn nu wel weer iets andere tarieven, maar kijk ook eens naar een KPN abonnement!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Mensen!!

In het algemene K700 topic is te zien dat Belcompany momenteel een actie heeft van Orange € 30.00 1-jarig met de K700 voor € 0.00.
Deze aktie van Metro is dus duidelijk een stuk minder interessant + het feit dat je bij de Belcompany duidelijk meer service (plaatselijk afhankelijk) kan verwachten dan de Metro, die natuurlijk geen winkels heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 27-07-2004 18:55 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

In de Metro is gewoon een actie van Orange zelf. Je kan dan dus voor service in de Orange shops of bij de Orange klantenservice terecht.

Maar 1 jaar is natuurlijk altijd beter dan 2 jaar...
Pagina: 1