Verwijderen pushpins op Northbridge cooler

Pagina: 1
Acties:

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:07
Naar aanleiding van mijn oude Northbridgecooler die vastloopt, heb ik een Zalman ZM-NB47J gekocht. Het probleem nu is dat de oude cooler vastzit met pushpins en ik weet niet hoe ik deze los moet krijgen (vrienden ook niet).
Hoe moet ik deze oude pushpins loskrijgen? Ik heb niet zo veel zin om het moederbord eraf te slopen en het er later weer op te zetten.

P.S. Op de search kon ik niks vinden

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07-2025

snooze

kinda busy atm.

er zal toch niks anders opzitten dan je mobo eruit te halen je moet ze namelijk aan de achterkant samen knijpen.

ow en nog een tip gebruik als het kan de originele pushpins van je mobo die van zalman zijn/waren lang niet sterk genoeg

weet iemand nog een leuke signature?

• masser120
Thankx, mobo eruit slopen :(

Kan ik die puspins ook laten zitten en dan de cooler alleen eruit slopen? :)

Verwijderd

masser120 schreef op 27 juli 2004 @ 10:26:
Thankx, mobo eruit slopen :(

Tja..alles kan in princiepe, maar als je het heel wil houden zou ik ff het mobo eruit halen. Ik doe het altijd met een pen. Een klikpen zeg maar. Die passen precies over de pushpin heen, druk de pen in en de pushpin is los :)
Werkt beter dan een schroevendraaier die over je hele mobo heen vliegt :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 10:40 ]

• masser120
Heb besloten toch maar even te wachten tot een vriend van mij terug is van vakantie. Die weet wel te helpen.
Nu zik ik weer met dat irritante rotgeluid :(

Verwijderd

masser120 schreef op 27 juli 2004 @ 10:26:
Je kunt die plastic pinnetjes ook gewoon doorknippen met een tangetje. Natuurlijk kun je de koeler dan ook wel weggooien. En pas op het wegschietende veertje :D
Pagina: 1