Toon posts:

[HTML] Links niet klikbaar... :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De titel zegt het al, ik heb een pagina met wat links er op (gegenereerd door PHP), maar die zijn niet altijd klikbaar :?

Eerst even wat broncode:

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
<div id='wrapper'>

<div id='topbar'></div>

<div id='leftbox'>
    <a href='index.php?table=faq'>faq</a>
    <a href='index.php?table=kenmerken'>kenmerken</a>
    <a href='index.php?table=menuitems'>menuitems</a>
    <a href='index.php?table=nieuws'>nieuws</a>
    <a href='index.php?table=partners'>partners</a>
    <a href='index.php?table=produkten'>produkten</a>
    <a href='index.php?table=referenties'>referenties</a>
    <a href='index.php?table=screenshots'>screenshots</a>
  </div>

<div id='maincontent'>
    <table>
        <tr><th>&nbsp;</th></tr>        
    <tr>

</tr>
    </table>
  </div>

</div>

Ik heb dus binnen de DIV "wrapper" 3 andere DIVs, topbar doet op dit moment niets, dus laat ik buiten beschouwing.

Het gaat om de linkjes in "leftbox", zolang de tabel in "maincontent" leeg is, werken alle links, behalve "faq". Zodra de tabel gevuld is (omdat ik op 1 van de links geklikt heb) werken ze allemaal niet meer :?

Het enige dat dus veranderd op de pagina, is de inhoud van de tabel in de DIV "maincontent", deze wordt echter pas later op de pagina genoemd, en heeft imho geen invloed op de links.
Heeft iemand een idee?

overigens staat er op de pagina verder niks, behalve DOCTYPE, stylesheet en dat soort info

Verwijderd

Dan lijkt het me dat het aan de style sheet ligt en niet aan je HTML. Maar helaas, ik heb geen glazen bol.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

En als je alle DIVs eens een border geeft? En hoe zit het met de z-index? Het is mij nog wel eens gebeurd dat er een andere DIV over mijn links stond waardoor ik op die DIV klikte ipv op de links en ze daarom niet werkte.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Topicstarter
fuck, inderdaad :o
Stiekum ligt die "maincontent" over de "leftbox" heen, TNX!

Dit moet op te lossen zijn.

/away klussen...