De titel zegt het al, ik heb een pagina met wat links er op (gegenereerd door PHP), maar die zijn niet altijd klikbaar 
Eerst even wat broncode:
Ik heb dus binnen de DIV "wrapper" 3 andere DIVs, topbar doet op dit moment niets, dus laat ik buiten beschouwing.
Het gaat om de linkjes in "leftbox", zolang de tabel in "maincontent" leeg is, werken alle links, behalve "faq". Zodra de tabel gevuld is (omdat ik op 1 van de links geklikt heb) werken ze allemaal niet meer
Het enige dat dus veranderd op de pagina, is de inhoud van de tabel in de DIV "maincontent", deze wordt echter pas later op de pagina genoemd, en heeft imho geen invloed op de links.
Heeft iemand een idee?
overigens staat er op de pagina verder niks, behalve DOCTYPE, stylesheet en dat soort info
Eerst even wat broncode:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| <div id='wrapper'> <div id='topbar'></div> <div id='leftbox'> <a href='index.php?table=faq'>faq</a> <a href='index.php?table=kenmerken'>kenmerken</a> <a href='index.php?table=menuitems'>menuitems</a> <a href='index.php?table=nieuws'>nieuws</a> <a href='index.php?table=partners'>partners</a> <a href='index.php?table=produkten'>produkten</a> <a href='index.php?table=referenties'>referenties</a> <a href='index.php?table=screenshots'>screenshots</a> </div> <div id='maincontent'> <table> <tr><th> </th></tr> <tr> </tr> </table> </div> </div> |
Ik heb dus binnen de DIV "wrapper" 3 andere DIVs, topbar doet op dit moment niets, dus laat ik buiten beschouwing.
Het gaat om de linkjes in "leftbox", zolang de tabel in "maincontent" leeg is, werken alle links, behalve "faq". Zodra de tabel gevuld is (omdat ik op 1 van de links geklikt heb) werken ze allemaal niet meer
Het enige dat dus veranderd op de pagina, is de inhoud van de tabel in de DIV "maincontent", deze wordt echter pas later op de pagina genoemd, en heeft imho geen invloed op de links.
Heeft iemand een idee?
overigens staat er op de pagina verder niks, behalve DOCTYPE, stylesheet en dat soort info