Toon posts:

Huey remote control traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn pc Huey remote control server geinstalleerd. Op een andere pc heb ik de client versie geinstalleerd. Als ik nu contact maak met mijn pc vanaf een andere locatie, dan duurt het een eeuwigheid voordat ik wat zie.
Als ik mijn desktop eenmaal zie en ik klik bijvoorbeeld op het startmenu, dan duurt het ongeveer 1 minuut (en dat is niet overdreven) voordat ik het startmenu naar voren zie komen. Dit geldt voor elke muisklik.

Is hier een instelling voor?
Heeft iemand ervaringen met dit programma?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 10:51

E-Vix

Nu met sneeuw!

Wat voor internetverbinding heb je? Je moet rekening houden met dat alle beeldinformatie over het internet verstuurd moet worden. Als je bijvoorbeeld met een 56k inbelverbinding zit, dan is het gewoon baggertraag.
Heb verder totaal geen ervaring met het programma, maar probeer eens zoveel mogelijk visuele dingen uit te zetten. Zet je resolutie laag, en als je met Windows XP werkt, zet dan je bureaublad op klasieke weergave, en stel in dat de menu's niet infaden, maar gewoon direct verschijnen. Infadende menutjes kunnen zelfs op een snelle internetverbinding voor een hoop vertraging zorgen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
De verbinding is goed. (xs4all basic adsl)

Ik heb met andere programma's geen last van die traagheid (zoals vnc, remote admin etc), maar die programma's gaan niet door een proxy heen.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 10:51

E-Vix

Nu met sneeuw!

En de verbinding aan de andere kant? Misschien is het ook wel de proxy die als storende factor werkt. Kan je het niet met het zelfde programma zonder de proxy proberen?

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Huey Remote Control lijkt me meer iets voor Software Algemeen - ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
Als in mbv perfmon mijn netwerkactiviteiten zie, dan zie ik dat er praktisch niets gebeurt. Er wordt ontzettend weinig data verstuurd en ontvangen...
Pagina: 1