Toon posts:

Techsolo TMR2530 extern USB2 HDD case wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandeweek een techsolo gekocht via het internet, en nu krijg ik hem nog niet werkend, denk dat het komt omdat hij de drivers niet ziet.
Er zit een instalation&drivers-cd bijgesloten maar daar staan maar drie bestandjes op maar geen installatiebestand ofzo....-mcusbms.inf, mcusbms.sys en mcusbmsp.pdr..

dat zijn de drie bestandjes, weet iemand dan waar ik die moet plaatsen wil ik de drivers instaleren..

merk techsolo
type tmr-2530

op de website staat geen driver voor dit type.

alvast bedankt..

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welk OS draai je? Alle laatste updates/service packs reeds geinstalleerd?

Ik heb de titel uitgebreid, omdat "een techsolo" 95% van de mensen hier vast niks zal zeggen ;)

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt,

windows xp heb ik thuis en op het werk 2000 en het werkt allebei niet.

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Je kan proberen: rechtermuis knop op de .inf file en installeren kiezen, dan gaat ie de driver (.sys) installeren.

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Verwijderd

Topicstarter
KnoppenSpook schreef op 27 juli 2004 @ 09:20:
Je kan proberen: rechtermuis knop op de .inf file en installeren kiezen, dan gaat ie de driver (.sys) installeren.
hij doet het...ik heb eht bovenstaande gedaan, maar vroeg me af of hij daadwerkelijk wel wat gedaan heeft wat toen ik op install klikte knipperde het scherm even en dat was het. maar in elk geval bedankt.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:40

-ET-

Phone Home

Dan zet hij even snel de drivers in de driver library van windows. Welke dan wel de externe case herkend.
Pagina: 1