Toon posts:

Outlook start niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na vruchteloos gezoek in oa database alhier deze vraag:

Ik wil vanuit Pegasus, en vervolgens Outlook Express 6 op Outlook overgaan en kan dat vanuit een MS Office @2000 Professinal (service Release 1a) cd met alle andere Office programma's installeren.

Alle andere programma's (Word, Pow.point etc) werken goed bij aanklikken shortcut, maar Outlook niet:
de shortcut licht even op en doet vervolgens niets. Outlook shortcut in Shortcut bar in Office map ook niet; vanuit Verkenner shortcuts gemaakt: werkt ook niet.

Hij heeft het even gedaan, heb toen allerlei updates geinstalleerd, en na een week verdween die.
Bij installeren op een andere partitie dan C: hetzelfde.
Tijdje kon ik hem nog laten werken door eerst shortcut naar Nieuwe Afspraak aan te klikken en dan deed de Outlook shortcut het wel. Maar dat hield dus ook op.

Iemand een idee??

Ik heb Windows XP. Outlook Express werkt wel prima. (gaan die twee samen?)

alvast bedankt, Timo

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

staat outlook dan wel in je processenlijst als je em opstart?

heb je iets in je logboeken staan?

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
Ja ze gaan wel samen. Wat heb je op het moment dat je outlook opend in je taskmanager staan. Kijk daar even na en laat het ons weten. Het kan zijn dat er OUTLOOK.exe staat, dan beindig die eens en probeer het nog eens. Er zijn ook manieren om in safe mode op te starten. Zoek dat even in google op aub!

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

dank voor de gegeven suggesties.

na de-installatie en weer een nieuwe installatie van de hele Office 2000 cd verschijnt er in het logboek een waarschuwing met ondertsaande tekst:

Type gebeurtenis: Waarschuwing
Bron van gebeurtenis: WinMgmt
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 63
Datum: 7/27/2004
Tijd: 12:59:55 PM
Gebruiker: NT AUTHORITY\SYSTEM
Computer: TIMO
Beschrijving:
De aanbieder, OffProv, is geregistreerd in de WMI-naamruimte, Root\MSAPPS, om de account LocalSystem te gebruiken. Deze account beschikt over machtigingen, waardoor de aanbieder inbreuken op de beveiliging kan veroorzaken wanneer aanvragen van gebruikers op onjuiste wijze worden geïmiteerd.

ik kan dit niet interpreteren, iemand anders wel?vreemd is dat alles werkt behalve Outlook.

Outlook zelf benaderen via Logo Outlook roept even in Taakbeheer Outlook.exe op, maar dat verdwijnt daarna weer.

als ik Nieuw bericht maken aanklik wordt Outlook.exe wel opgeroepen.
de laatste tijd geen niewe programma's geinstalleerd, dus incompatibilioteit met iets nieuws dat draait lijkt niet te kunnen.

ik zou niet weten waar in naar moet zoeken op Google.

groet, Timo

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Verplaats je gegevensbestand eens (outlook.pst) en kijk of Outlook dan wel start. Dan heb je tenminste alvast de oorzaak gevonden.

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:08
Of kijk bij het configuratiescherm eens onder 'post' en voeg daar toe/verwijder mail accounts.

-

Pagina: 1