[Stats] Submitpagina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
HUH :? wat heeft die spammer nou weer ??? :P

Het gebeurt wel eens dat je denkt "mijn verjaardagsflush verdient aandacht" of andere dingen die voor jullie belangrijk zijn verdienen aandacht. Dan zou het leuk zijn om dat nieuws boven een DPCH te zetten.
Helaas zijn er maar een paar statsposters en die weten niet van iedereen wanneer ze jarig zijn, gaat trouwen, een MegaFlush doen of een LAN party houden.

Om jullie nieuws nu wat beter onder de aandacht te brengen hebben we (lees het codingteam) een pagina gebouwt waar je alle suggesties voor nieuws boven een DPCH kwijt kan, een simpel invulscherm :)

Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je de diplomauitreiking van de puppycursus van je hamster er in gaat zetten :P . Het moet wel DPC related blijven, dus de verjaardag van een teammember OK, de verjaardag van opa/oma/nicht enz.... errm.. daar zitten we niet op te wachten dus ga niet je hele verjaardagslijst er in spammen ;)

Het is een test dus we moeten even zien of het goed werkt, maar ik denk dat het een leuke aanvulling op de stats kan zijn. De URL:

http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=316

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Lol :) geweldig... Ik neem aan dat het nog steeds mogelijk blijft om bepaald nieuws onderhands direct jou aan te bieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Fear-factoR schreef op 27 juli 2004 @ 08:29:
Lol :) geweldig... Ik neem aan dat het nog steeds mogelijk blijft om bepaald nieuws onderhands direct jou aan te bieden :)
Als je het echt niet daar kwijt wil :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Leuk initiatief mensen. Aan de andere kant een beetje jammer als je een solo cruncher ben. Moet je je eigen verjaardag aankondigen :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Bedoel je daarmee de afspraak die je bij de dokter hebt voor die druiper, Fear-factoR, wat is daar DPC aan?

Ooopsie :+

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

Blistimo schreef op 27 juli 2004 @ 08:57:
Bedoel je daarmee de afspraak die je bij de dokter hebt voor die druiper, Fear-factoR, wat is daar DPC aan?

Ooopsie :+
ieuw, dat is toch niet die hij bij jou heeft opgelopen hoop ik :D

maar * Anoniem: 63996 gaat even postingkie doen daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

auch! die komt aan, moest je dat nou zonodig rondblaaten. Ik ga toch ook niet lopen brullen over het feit dat jij volgende week aan je * geopereerd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

Leuk idee dit, dan krijg je wat persoonlijker dingen boven een DPCH!

Maarreh... het moet DPC gerelateerd blijven?
Waar ligt de grens, wanneer mijn koeien jarig zijn, mag dat ook benoemd worden :+

Oke, was ff flauw, maar wel een serieuzere vraag / opmerking:

Misschien nog iets duidelijker erbij zetten dat een submit daar niet automatisch betekent dat dat boven een DPCH vermeldt wordt? Anders krijg je weer van die reactie's van "Maar ik had toch gesubmit dat ik een MF had gedaan ter gelegenheid van mijn 10de Gig geheugen?"

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik vind ´t een leuk id, maar ik vind wel dat alle projecten erin moeten staan.. dus ook FaD.. Misschien nog niet zo heel lang ´n officieel project, maar toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

koel idee! :)

maar idd wel ff erbij zetten dat er geen rechten aan te ontlenen zijn.. het is een extra service vanuit de statsposters lijkt me. en als statsposter X een dag weinig tijd/zin heeft en daardoor de input ff niet helemaal doorleest, dan lijkt het me wel zo praktisch als dit niet gelijk als een of ander drama wordt gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
@madrazor en sequence:

Point taken !!, ik zal aan Rikkert vragen of hij de tekst wat aanpast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-04 17:39
Pim. schreef op 27 juli 2004 @ 08:24:
Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je de diplomauitreiking van de puppycursus van je hamster er in gaat zetten :P . Het moet wel DPC related blijven, dus de verjaardag van een teammember OK, de verjaardag van opa/oma/nicht enz.... errm.. daar zitten we niet op te wachten dus ga niet je hele verjaardagslijst er in spammen ;)
Pim is vast niet getrouwd en weet dus niet hoe belangrijk de verjaardag van je vrouw is. ik moet toch kunnen verantwoorden waarom de pc's dag en nacht aan staan..... om haar ean verjaardagflush te kunnen geven.

;)

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
stappel_ schreef op 27 juli 2004 @ 13:50:
[...]
Pim is vast niet getrouwd en weet dus niet hoe belangrijk de verjaardag van je vrouw is. ik moet toch kunnen verantwoorden waarom de pc's dag en nacht aan staan..... om haar ean verjaardagflush te kunnen geven.

;)
En daar is de relatie naar de DPC weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Pim. schreef op 27 juli 2004 @ 13:53:
[...]

En daar is de relatie naar de DPC weer ;)
Owwwww... Zó'n megaflush :X

Ik vond het al wat ver gaan voor een AL-rated forum :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 27-07-2004 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 11:52

CBA

een vat, een vat, een vat !

Hehe lijkt me wel leuk :)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Wat is Project 'Thema' ?

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-04 18:33
JustMe_ schreef op 27 juli 2004 @ 20:01:
Wat is Project 'Thema' ?
Tegen Heug En Meug Assimileren ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:14

NightBird

DPC-Crew Coding
JustMe_ schreef op 27 juli 2004 @ 20:01:
Wat is Project 'Thema' ?
Dat is niet echt een project, maar daar kan je een algeheel dag-thema opgeven om een keer in alle DPCHs te doen. Bijvoorbeeld een dag alle DPCH's door babelfish naar het spaans vertalen ofzo. Dat soort dingen :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

NightBird schreef op 27 juli 2004 @ 23:39:
[...]

Dat is niet echt een project, maar daar kan je een algeheel dag-thema opgeven om een keer in alle DPCHs te doen. Bijvoorbeeld een dag alle DPCH's door babelfish naar het spaans vertalen ofzo. Dat soort dingen :)
ah, leuk :)

Misschien handig om erbijte zetten of heb ik dat over het hoofd gezien?
Verder _/-\o_

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
JustMe_ schreef op 28 juli 2004 @ 00:18:
[...]

ah, leuk :)

Misschien handig om erbijte zetten of heb ik dat over het hoofd gezien?
Verder _/-\o_
*done*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-07 16:27
Als ik nu vandaag wat extra's flush omdat ik morgen mijn laatste werkdag heb voor mijn vakantie moet ik dan submitten op de datum van vandaag of op de dag dat de stats gepost gaan worden (morgen dus)? Heb het maar op vandaag gedaan aangezien ik vandaag wat extra's flush bij RC5 en UD als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Voor het posten van de stats kijken we de pagina na, als er staat dat op de 30ste er iets gepost moet worden, dan is de 30ste de postdatum en niet de 1ste in de DPCH van de 30ste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Pim. schreef op 29 juli 2004 @ 10:08:
Voor het posten van de stats kijken we de pagina na, als er staat dat op de 30ste er iets gepost moet worden, dan is de 30ste de postdatum en niet de 1ste in de DPCH van de 30ste :)
Dus als ik het goed begrijp en ik doe een verjaardagsflush op 3 februari omdat ik dan jarig ben moet ik bij de submit ook 3 februari ingeven of is het dan de 4e :? Beetje verwarrend maar hopelijk wordt het me nog duidelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-04 17:39
is er geen pagina waar wij (dus niet de statsposters) kunnen zien of er al iets voor een bepaalde dag gesubmit is?

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
stappel_ schreef op 29 juli 2004 @ 11:22:
is er geen pagina waar wij (dus niet de statsposters) kunnen zien of er al iets voor een bepaalde dag gesubmit is?
nope nog niet

Witlof: zo moeilijk is het niet hoor. Als jij een suggestie doet en je zet als datum 15-8, dan staat ie suggestie op 15-8 boven de DPCH. Moeilijker moet je het niet maken want moeilijker is het niet.

Dat je voor een flush een dag eerder moet flushen om op de goede datum in de stats te staan staat hier los van.

15-8 als datum aangegeven= 15-8 boven de DPCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Pim. schreef op 29 juli 2004 @ 11:43:
15-8 als datum aangegeven= 15-8 boven de DPCH
Ja dus dan is 15-8 de dag waarop gepost wordt en dus niet de stats van de 15-8 als ik het goed heb :?

* Witlof lijkt wel aan vakantie toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Witlof schreef op 29 juli 2004 @ 12:54:
[...]

Ja dus dan is 15-8 de dag waarop gepost wordt en dus niet de stats van de 15-8 als ik het goed heb :?

* Witlof lijkt wel aan vakantie toe :P
Dat staat er wel he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Pim. schreef op 29 juli 2004 @ 12:55:
[...]

Dat staat er wel he ;)
Ja maar het blijft altijd lastig. Net zoals altijd met b.v. Sinterklaasflushes o.i.d. Wordt er dan geflushed op 5 december of moeten de stats die gepost worden op 5 december de MF weergeven en dus flushen op 4 december. Dat blijft altijd lastig ;)

Weet nu dus wel dat als ik een datum submit ik de dag ervoor wat extra's moet gaan flushen >)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

* Swaptor pakt een biertje en gaat er nog maar eens goed voor zitten om bovenstaande posts goed door te lezen :9

Dat gegooi met die data...

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-04 18:33
stappel_ schreef op 29 juli 2004 @ 11:22:
Goh, even een snelle hack :7 O-)
't Is een real-time scriptje, de php query wordt dus uitgevoerd op 't moment dat je de pagina oproept.
Wat doet "het onding" :) ?
Het scriptje geeft in een tabel de diverse projecten waarvan ik regelmatige stats kon vinden (12 in totaal). Het leest hier (het overbekende aka beruchte /5 dus) tot 14 dagen terug en geeft over 1 week ("vandaag" - 7 dagen) weer of er op GoT een DPCH gepost werd of niet. Werd er eentje gepost voor die statsdag, dan kan je klikken op 't linkje om naar die stats te jumpen, en anders zie je gewoon een "-".
Het ziet er niet uit, het is allesbehalve sexy, maar het doet wat het moet doen. }:O

[ Voor 8% gewijzigd door ColdRain op 30-07-2004 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
ColdRain schreef op 30 juli 2004 @ 00:28:
[...]

[...]

't Is een real-time scriptje, de php query wordt dus uitgevoerd op 't moment dat je de pagina oproept.
Het scriptje geeft in een tabel de diverse projecten waarvan ik regelmatige stats kon vinden (12 in totaal). Het leest hier (het overbekende aka beruchte /5 dus) tot 14 dagen terug en geeft over 1 week ("vandaag" - 7 dagen) weer of er op GoT een DPCH gepost werd of niet. Werd er eentje gepost voor die statsdag, dan kan je klikken op 't linkje om naar die stats te jumpen, en anders zie je gewoon een "-".
Het ziet er niet uit, het is allesbehalve sexy, maar het doet wat het moet doen. }:O
Ondanks dat dat natuurlijk een heel geinig tabelletje is, was dat volgens mij niet wat stappel_ zocht :)
Ik begreep namelijk dat stappel_ de gesubmitte suggesties wil zien, dus voor de toekomstige DPCH's, niet de afgelopen DPCH's :)

offtopic:
Op http://oehoe.nachtvogel.nl/~bird/dpch.cgi (nog in ontwikkeling) kan je ze allemaal vinden, vanaf de eerste 'echte' DPCH: De dpc hitparade van 21 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

ColdRain schreef op 30 juli 2004 @ 00:28:
[...]

[...]

Hij wel makkelijk als je even een weekje weg bent geweest. _/-\o_
En hij werkt lekker snel.
Pagina: 1